Norime to ar ne, tačiau kitų žmonių gyvenimo akimirkos mums prieš akis nuolat iškyla socialiniuose tinkluose. Dažnai netgi pamatome daugiau negu derėtų! Kita vertus, kai kuriais garsiais žmonėmis, menininkais, politikais, ekscentriškomis asmenybėmis ar tiesiog pažįstamais žmonėmis taip susižavime, kad vėliau nuosekliai norime žinoti ką jie veikia ir kaip jiems sekasi.

Kai taip atsitinka, atsidarome „Instagram Stories“ – kontrastingos spalvos, plastiški bei akrobatiški judesiai, greitai kintantys kadrai, šviesų žaismas, subtilus balsas, akies mirksnis, juokingas pokštas, tobulas kamuolio metimas – akiai malonūs ir nesunkiai dėmesį prikaustantys efektai. Statistika rodo, kad iš 800 milijonų aktyvių „Instagram“ vartotojų net trečdalis kasdien naudoja „Stories“ funkciją.

„Instagram“ vs „Snapchat“

Su influenceriais dirbančios agentūros mediakix.com duomenimis, nuo to laiko, kai „Instagram“ pristatė galimybę pasidalinti įrašu 24 valandoms, „Snapchat Stories“ peržiūrų skaičius sumažėjo nuo 15 iki 40 proc. Įdomiausia dalis – socialinio tinklo vartotojų elgesys, nes atsiradus „Instagram Stories“, jie čia praleidžia net 7 minutėmis daugiau nei įprastai, o 70 proc. jų „Instagram Stories“ žiūri su įjungtu garsu.

Esant tokiam vartotojų susidomėjimui, kyla klausimas – kaip pranokti kitus ir sulaukti daugiau dėmesio?

Techninės galimybės

Formatas. Telefono ekrano apačioje galima pasirinkti „Instagram Stories“ formatą: Normal (įprasta nuotrauka arba video), Boomerang (kelių sekundžių pagreitintas filmukas), Rewind (atbuline tvarka nufilmuotas video) bei Hands Free (kelių minučių trukmės video, filmuojamas nelaikant filmavimo mygtuko).

„Instagram Stories“: kaip pranokti kitus ir sulaukti dėmesio?

Lipdukai. Ekrano viršuje, dešinėje galima pamatyti kvadratinį linksmo veiduko simbolį, atveriantį pasirinkimą lipdukams. Įvairių dekoracijų – galybė, tačiau pasirinkus geografinės nuorodos arba raktažodžio funkciją, tampa įmanoma būti atrastiems pagal tai, kur esate arba ką veikiate.

Filtrai. Paslinkus pirštu į kairę, ekrane atsiranda filtrai, kuriuos tokiu pačiu paslinkimo principu galima lengvai keisti.

Rašiklis. Nepaisant to, kad parašius tekstą, jį galima individualizuoti įvairiomis spalvomis, raštais ir netgi padaryti foną, „Instagram“ taip pat leidžia pažymėti kitą šio socialinio tinklo vartotoją. Priekyje vartotojo vardo ar slapyvardžio tereikia pridėti @.

Fantazijai ribų nėra

Nebūtina dalintis ką tik įamžinta nuotrauka ar video. Drąsiai dalinkitės ir anksčiau filmuota ar fotografuota medžiaga, dėkite ant jų užrašus ir sekite istorijas.

Programėlės. Jeigu norite parašyti tekstą ir jį suanimuoti – „PocketVideo“ programėlė siūlo būtent tai. Su „Adobe Spark Post“ programėle, kūrybos polėkio pagautiems žmonėms leidžiama animuoti statinę nuotrauką, o „PicPlayPost“ skirta kelių nuotraukų arba videokombinacijai į vieną vaizdą. „InShot“ programėlė leidžia nuotraukas padaryti vertikalias ir pritaikyti jas „Instagram Stories“ formatui su galimybe koreguoti foną.

Retrospektyva ir komunikacija. Kelkite ne vieną „Instagram Stories“, tačiau sujunkite jas pasakojimu – žodiniu arba tekstiniu. Klauskite savo sekėjų įvairių klausimų ir leiskite jiems patarti. Komentuokite savo istorijas ir negailėkite šmaikščių pastabų.

Nenoriu gadinti nuotaikos, bet tai, ką vienas sugalvojo, o kitas atvaizdavo – nebekelia žavesio. Ir apsaugokime save nuo gyvenimo, kur viskas vienoda! Tad įkvėpimas ar patirta emocija, kurią norite parodyti kitiems, veda link kūrybiškų idėjų ir tai – jau nebe kopijavimas, o savo pasaulėžiūros pateikimas per individualią prizmę. „Instagram Stories“ gali padaryti mus išskirtiniais. Galbūt tai skamba kaip užsispyrusio filosofo tezė, tačiau nepamirškime kartais pabūti ir oportunistais, nes „Instagram“ – platforma, kurioje tikrai galima likti pastebėtu.

M360
bigNow


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją