Pasak agentūros vadovės Jolitos Kochanskės, esminė augimo priežastis – pasiteisinęs strateginis sprendimas keisti veiklos modelį, kurį nulėmė besikeičiantys klientų poreikiai ir augantis komunikacijos kanalų spektras, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

„Praėjusių metų rezultatai įprasmina strateginį agentūros atsinaujinimą, kurį pradėjome įgyvendinti jau prieš porą metų. Subūrę skirtingų sričių specialistų komandą, padedame klientams spręsti rinkodaros ar komunikacijos iššūkius. Į klientų situacijas žiūrime kompleksiškai – visų pirma, analizuojame verslą, o tik tada galvojame apie priemones ir kanalus. Rezultatai rodo, kad mūsų klientai mato to vertę“, – sako J. Kochanskė.

Jos teigimu, praėjusiais metais didžiąją agentūros paslaugų dalį sudarė darbdavio įvaizdžio ir kūrybiniai integruotos komunikacijos projektai.

„Prie agentūros augimo pernai stipriai prisidėjo kūrybos padalinio įkūrimas, kuris leido klientų komunikaciją sustiprinti ryškiais kūrybiniais sprendimais. Taip pat toliau vystėme darbdavio įvaizdžio projektus. Pastarieji jau kelerius metus klientams itin aktualūs, kadangi naujų darbuotojų paieška verslui tebėra rimtas išbandymas“, – teigia ji.

Agentūros augimui įtakos turėjo ir pernai įkurtas specialiai komunikacijos krizių valdymui dedikuotas padalinys. Jo veikla buvo sutelkta į komunikacijos krizių valdymą bei prevenciją, verslo klientų pažeidžiamumo mažinimą ir verslo rizikos valdymą. Šis padalinys 2021 m. pabaigoje tapo savarankiška įmone „INK Special Projects“.

„Pernai skyrėme daug dėmesio ir agentūros komandos formavimui, stiprių, patyrusių komunikacijos, reklamos ir rinkodaros specialistų samdai. Taip pat tapome pirmąja lietuviško kapitalo bendrove, pelniusia tarptautinį „Great Place to Work“ sertifikatą, kuriuo įvertinta agentūros organizacinė kultūra ir darbuotojų įsitraukimas. Kuriame naujos kartos agentūrą, kurioje darbuotojai gali augti profesine prasme, būti už tai tinkamai įvertinti, jaustis tiek fiziškai, tiek emociškai saugūs“, – sako J. Kochanskė.

Anot jos, šie metai agentūrai taip pat prasidėjo sėkmingai – pradėtas bendradarbiavimas su keliais
žinomais prekės ženklais, tarp kurių - „Telia“ ir „Electrolux“.

„INK agency“ šiuo metu teikia paslaugas bendrovėms „Telia“, „Electrolux“, „Johnson&Johnson”, „ERGO Insurance“, „Enefit“, „YIT Lietuva“, „Sorainen“, „StrongPoint“, „Integre Trans“, restoranui KFC, prekybos ir pramogų centrams „Kauno Akropolis“, „Ozas“, kitoms tarptautinėms ir Lietuvos kompanijoms.

„INK agency“ yra įmonių grupės „Hero Group“ dalis. Grupei taip pat priklauso komunikacijos krizių valdymo agentūra „INK Special projects“, video gamybos studija „CUT! Films“ ir viešoji įstaiga „Art Central“.