Kaip teigia „INK agency“ direktorė Jolita Kochanskė, strateginė veiklos pertvarka truko metus. Per tą laiką iš esmės pakeista agentūros struktūra, išgrynintas veiklos modelis, kurį lėmė pasikeitę klientų poreikiai.

„Metų pradžioje susijungėme su skaitmeninio turinio agentūra „bigNow“. Tam įtakos turėjo suvokimas, kad į kanalą orientuotas agentūros modelis nebeatliepia klientų poreikių. Supratę, kad krizių valdymas reikalauja specifinių kompetencijų, taip pat atskyrėme specialiųjų projektų padalinį. Ir toliau intensyviai dirbome grynindami veiklos procesus. To rezultatas – visapusiškai atsinaujinusi agentūra, kuri nebeturi ilgo standartinių paslaugų meniu. Klientams nebereikia patiems pasirinkti – truputį „piaro“ ar šiek tiek reklamos. Raginame klientus mums atnešti savo iššūkį, o mes jį visapusiškai analizuojame ir pasiūlome tinkamiausią sprendimą“, – sako J. Kochanskė.

Pasak jos, tai daryti leidžia suburta skirtingų sričių specialistų komanda. „INK agency“ sudaro 4 padaliniai: integruotų projektų valdymo, jungiantis skirtingų specializacijų projektų vadovus; strategijų, kuriame – rinkodaros, skaitmeninių kanalų ir ryšių su visuomene strategai; kūrybos ir dizaino padalinyje – kūrybininkai, meno vadovas bei dizaineriai; specialiųjų projektų komandoje – komunikacijos krizių valdymo specialistai.

„Esame tikri, kad ne universalumas, o gili specializacija yra raktas į kliento iššūkių sprendimą. Tačiau specializuota agentūra negali visapusiškai išspręsti kliento iššūkio. Todėl apjungėme skirtingų sričių – ryšių su visuomene, reklamos, kūrybos, skaitmeninės rinkodaros, krizių valdymo – profesionalus.

Siekiame pamatyti bendrą paveikslą ir klientui pasiūlyti tinkamiausią sprendimą jo iššūkiui. Nesvarbu, koks jis būtų – žinomumo didinimas, pardavimų skatinimas, talentų pritraukimas ar krizės valdymas. Ir jau dabar matome, kad sprendimas pasiteisino – didžiajai daliai klientų teikiame kompleksines paslaugas, o šiemet planuojame augti trečdaliu“, – teigia J. Kochanskė.

Jos teigimu, naują „INK agency“ strateginę kryptį geriausiai iliustruoja atnaujintas prekės ženklas, kurį kūrė agentūros darbuotojai.

„Atnaujindami vizualinį identitetą, jame užkodavome du pagrindinius žodžius – „know-how“ ir „wow“. Prekės ženklo stabilumas, tvirtumas simbolizuoja agentūros patirtį, įvairiapuses kompetencijas, profesionalumą. Drąsus, dinaminis spalvų spektras – kūrybiškumą, stebinančių, originalių sprendimų paiešką, nuolatinį tobulėjimą. Išlaikėme anksčiau prekės ženkle figūravusį apskritimą, kuris pabrėžia kompleksinį požiūrį į mūsų klientų iššūkių sprendimą. Didžiuojuosi rezultatu, kuris – visos INK komandos nuopelnas“, – sako J. Kochanskė.

„INK agency“ šiuo metu vienija 35 darbuotojus.

Agentūra teikia komunikacijos paslaugas klientams Lietuvoje ir dar 10-yje Europos šalių. Tarp agentūros klientų – lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“, bendrovės „ERGO Insurance“, „Enefit“, „Evolution“, IKEA, KFC, „Danske bank“, „YIT Lietuva“, „Sorainen“, „StrongPoint“, „Ozas“, „Kauno Akropolis“, „Integre Trans“, „Janssen“, „Autokurtas“, kitos tarptautinės ir Lietuvos kompanijos bei prekės ženklai.

„INK agency“ yra komunikacijos įmonių grupės „Hero Group“ dalis. Grupei taip pat priklauso vaizdo turinio gamybos studija „CUT! Films“ ir viešoji įstaiga „Art Central“, kurios misija – didinti meno prieinamumą visuomenei.