Šiemet prekės ženklą atnaujinusios „INK agency“ apyvarta viršijo 1,418 mln. eurų ir buvo 27 proc. didesnė nei 2017 metais. Tiesioginės agentūros pajamos per metus išaugo 15 proc. ir siekė 923 tūkst. eurų. Tuo metu skaitmeninės kūrybos agentūros „bigNow“ – tiesioginės pajamos pernai išaugo 49 proc. ir siekė 240 tūkst. eurų. Bendroji agentūros apyvarta padidėjo ketvirtadaliu ir viršijo 320 tūkst. eurų, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Vienas reikšmingiausių pasiekimų praėjusiais metais buvo kartu su „bigNow“ sukurtas darbdavio įvaizdžio paslauga „Great@Work“. Jau kurį laiką gilinomės į šią sritį, todėl darbdavio ir vidinė komunikacija tapo viena iš mūsų stiprybių, kuri yra vis labiau vertinama rinkoje. Didelį dėmesį skyrėme ir savo pačių prekės ženklui bei komunikacijai. Pernai pradėjome ruoštis savo prekės ženklo atnaujinimui ir tarptautinėms rinkoms skirto tinklaraščio apie komunikaciją anglų kalba „outTH(INK)“ startui. Abu šiuos projektus šiais metais sėkmingai įgyvendinome“, – sako „INK agency“ vykdančioji partnerė Julija Jermakova.

J. Jermakovos teigimu, daug pastangų pernai buvo skirta agentūros komunikacijos užsienio rinkose kompetencijos stiprinimui – „INK agency“ ir „bigNow“ įgyvendinamų ir koordinuojamų projektų geografija išsiplėtė ne tik į Baltijos kaimynes, bet ir į tokias šalis kaip Švedija ir Italija.

„INK agency“ pagal darbuotojams mokamo atlygio dydį komunikacijos rinkoje išliko pirmajame trejetuke. Agentūros vykdančioji partnerė sako, kad pasiteisina ir įmonės politika uždirbtu pelnu dalintis su darbuotojais.

„INK agency“ praėjusiais metais plėtė ir klientų ratą. Agentūra pradėjo bendradarbiauti su “Barclays” operacijų centru Lietuvoje, tarptautine logistikos bendrove „GP Transco“, aviacijos inžinerijos kompanija „Ryanair Engeneering“, nekilnojamojo turto paslaugų įmone „Solid Real Advisors“, nekilnojamojo turto bendrovės „NewSec Baltic“ valdomais prekybos ir pramogų centrais „Ozas“ bei „Kauno Akropolis“, išpardavimų prekės ženklu „Membershop“. Taip pat atnaujino partnerystę su Skandinavijos baldų mažmenininke „IKEA“, tarptautine verslo grupe „Veolia“, kalbos technologijų įmone „Tildė“.

Tuo metu pirmoji šių metų pusė „INK agency“ išsiskyrė laimėtais komunikacijos paslaugų teikimo konkursais. Po paskelbtų konkursų savo partneriais „INK agency“ pasirinko finansinių paslaugų grupės „Danske Bank“ Lietuvos filialas, viena didžiausių lietuviško kapitalo verslo grupių „Maxima Grupė“ ir lietuvišką prekybos tinklą „Maxima“ valdanti bendrovė „Maxima LT“.

Likusią šių metų dalį „INK agency“ planuoja susitelkti į tolimesnį vidinių procesų tobulinimą, kompetencijų darbui užsienio rinkose gilinimą ir tarptautinių ryšių stiprinimą. Taip pat bus siekiama išnaudoti ir didinti savo įdirbį vidinės bei darbdavio komunikacijos srityse.

Abiejose agentūrose iš viso dirba 35 komunikacijos specialistai.

„INK agency“ komunikacijos paslaugas teikia bendrovėms „ERGO Insurance“, pasaulinei informacinių ir ryšių technologijų bendrovei „Huawei“, statybos bendrovei „YIT Lietuva“, leidykloms „Alma littera“ ir „Šviesa“, įmonių grupėms „Modus Group“, „Inhus“, „Kalnapilio-Tauro grupė“, „Roquette Amilina“, „Barclays“ operacijų centrui Lietuvoje, specializuotam bankui „Revolut“, bankui „Bigbank“, sporto klubų tinklams „Impuls“ ir „Lemon Gym“, kitoms tarptautinėms ir Lietuvos kompanijoms bei prekės ženklams.