Pernai rudenį prasidėjusi iniciatyva „Idėja Lietuvai“ sulaukė didžiulio visuomenės susidomėjimo. Po atrinktų idėjų paskelbimo atlikti visuomenės nuomonės tyrimai rodo, kad dauguma Lietuvos gyventojų buvo girdėję apie šią iniciatyvą, iš kurių didžioji dalis mano, kad ją reikėtų tęsti ir ateityje.

Iniciatyva „Idėja Lietuvai“, suvienijusi Lietuvos žiniasklaidą, politikus ir visuomenę, neliko nepastebėta. Kaip rodo „Spinter“ atlikti tyrimai, apie šią iniciatyvą žino didžioji dalis Lietuvos gyventojų – 83 proc. Iš jų 81 proc. teigė manantys, kad šią iniciatyvą reikėtų tęsti ir ateityje.

Iniciatyva „Idėja Lietuvai“ sulaukė didžiulio visuomenės palaikymo

Trečdalis (32 proc.) girdėjusių apie iniciatyvą „Idėja Lietuvai“ specialiai ja domėjosi: 15 proc. skaitė straipsnius, žiūrėjo video siužetus, 14 proc. skaitė žinomų žmonių siūlomas idėjas, 5 proc. dalyvavo renginyje, kuriame buvo diskutuojama apie idėjas Lietuvai, 2 proc. siūlė savo idėjas.

Iniciatyva „Idėja Lietuvai“ buvo įvertinta labai pozityviai: 97 proc. apie ją girdėjusių laiko ją įdomia, 95 proc. – reikalinga, 92 proc. – skatinančia visuomenės susitelkimą, 91 proc. – prasminga, 83 proc. – skatinančia visuomenės progresą, dar 83 proc. apklaustųjų mano, kad ji yra socialiai atsakinga.

Iniciatyva „Idėja Lietuvai“ sulaukė didžiulio visuomenės palaikymo

Apie „Idėją Lietuvai“ dažniausiai buvo išgirsta per LRT televiziją (87 proc.), 71 proc. apie ją sužinojo portale DELFI, 46 proc. – portale „15min.lt“, 24 proc. – per radiją.

„Vien faktas, kad į vieną projektą susijungia trys didelės ir šiaip jau konkuruojančios žiniasklaidos grupės, matyt, garantuoja, kad pati idėja tikrai nepasimes informacijos jūroje ir bus išgirsta. Aukšti žinomumo procentai būtent tai ir liudija. O palankus vertinimas taip pat nestebina – „Idėja Lietuvai“ yra pozityvus ir telkiantis projektas. Nesibaigiančių politinių rietenų ir skandalų kontekste visgi tai yra šviesus spindulėlis. Galima pasakyti dar daugiau – pozityvo trūkumas silpnina visuomenės savivertės imunitetą, todėl visos telkiančios ir pozityvą nešančios idėjos ir projektai visada pageidaujami. O šio projekto sėkmė paneigia mitą, kad tik neigiami dalykai ir skandalai gali būti įdomūs ir keliantys diskusijas“, – sakė bendrovės „Spinter tyrimai“ vadovas Ignas Zokas.

„Mes patys jau daugiau nei pusmetį gyvename iniciatyva „Idėja Lietuvai“ – nuolat diskutuojame tiek apie pačias idėjas, tiek apie galimus jų įgyvendinimo būdus. Labai džiaugėmės pamatę tyrimo rezultatus, parodžiusius, kad ši iniciatyva svarbi kone visai Lietuvai. Tikiu, kad tai dar labiau įkvėps tiek mūsų komandą, tiek visus prisijungusius žurnalistus, tiek iniciatyvos ambasadorius ir visus ją palaikančius dirbti toliau, kad įgyvendintos idėjos taptų mūsų visų realybe“, – kalbėjo projekto koordinatorius Ignas Rusilas.

Primename, kad iniciatyvoje „Idėja Lietuvai“ iš registruotų 1500 buvo išrinktos trys idėjos:

– dvigubos pilietybės įteisinimas,
– mokytojas – prestižinė profesija iki 2025 m.,
– pagalba jaunoms šeimos įsigyjant būstus ir biurokratijos mažinimas skaitmenizuojant valstybės paslaugas.

Visi pritariantys šioms idėjos čia gali pasirašyti „Idėja Lietuvai“ aktą.

M360
www.DELFI.lt

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją