Influenceriai lengvina mūsų kasdienybę

Nuo pasiūlos raibstant akims, tampa vis sunkiau apsispręsti, tad ir vartotojai paprasčiausiai nebenori rinktis patys. Būtent dėl to nuomonės formuotojai ir tapo tokie populiarūs bei reikalingi. Influencerių marketingo agentūros „Tailify“ atstovas Ian Randolph teigia, jog šiandien tą ilgą ir varginančią pasirinkimo kelionę už mus nueina ne kas kitas, o influenceriai, kurie perfiltruoja visą informaciją, pateikia savo unikalias įžvalgas ir pasiūlo mums tik galutinį sprendimą su mygtuku pirkti. Mums nebereikia kilti nuo sofos, važiuoti į parduotuves ir klaidžioti po ilgiausias produktų lentynas, nes nuomonės formuotojai tai jau padarė už mus. Taip padedami mums sutaupyti savo brangų laiką ir atnešdami geriausius pasirinkimus tiesiai į išmaniųjų ekranus jie ir užsitarnavo mūsų dėmesį bei meilę.

„TikTok“ tendencijas kuria vartotojai

Paskutiniai metai neabejotinai buvo trumpos trukmės turinio klestėjimo etapas, o pagrindinis vaidmuo atiteko socialinių tinklų fenomenu vadinamai „TikTok“ platformai. Išbandyti populiariausią pasaulyje programėlę savo verslo komunikacijoje daugiau nei verta, tačiau svarbu žinoti pagrindinę taisyklę – tendencijas čia diktuoja vartotojai. „TikTok“ platforma yra puiki vieta prekių ženklams naudoti vartotojų sukurtą turinį ir taip pradėti kalbėti apie save, tačiau tendencijas kurti patiems gali būti sudėtinga, nes ne prekių ženklai, o vartotojai nusprendžia, koks turinys čia vertas tapti virusiniu. Tad prekių ženklams belieka aktyviai stebėti platformą, ieškoti naujausių tendencijų, atrasti tinkamiausią būdą jas adaptuoti ir spėti laiku įšokti į traukinį.

Darbuotojai – tikrieji prekių ženklo ambasadoriai

Šiandien visa influencerių marketingo rinka kryptingai juda link ilgalaikių partnerysčių ir vis daugiau verslų ieško vertybiškai jų prekių ženklą atspindinčių nuomonės formuotojų, vadinamųjų ambasadorių. Vis dėlto, tokius ambasadorius dažnas verslas turi jau dabar – tai organizacijos darbuotojai. Savo pranešime „Ogilvy“ atstovė Emma Nicol sakė: „Darbuotojai – didžiausias ir brangiausias organizacijos turtas, tad kodėl to neišnaudojus?“. Juk darbuotojas puikiausiai žino visus niuansus apie savo atstovaujamą prekių ženklą ir visuomet jį išmanys kur kas giliau, nei ilgalaikis nuomonės formuotojas. Tai toli gražu nereiškia, jog influenceriai negali tinkamai perteikti norimos žinutės, paprasčiausiai ištikimas darbuotojas prekių ženklu ir jo idėja gyvena kasdien, tad jį pažįsta geriausiai ir vadovaujasi tomis pačiomis vertybėmis.

Nors ši darbuotojų – ambasadorių tendencija nėra visiška naujiena influencerių marketinge, tačiau kuo toliau, tuo labiau ji tampa aktualesnė. Juk naujos realybės ir iššūkių purtomais laikais tikrosios emocijos, autentiška patirtis bei gilios žinios – puikiausias raktas į vartotojų širdį ir pasitikėjimą. Tik svarbu nepamiršti, jog šiam strateginiam žingsniui reikia ne tik užsidegimo, bet ir tinkamo plano bei pasiruošimo.

Autentiškumas aukščiau už tobulumą

Kad ir kiek bebandytume gludinti influencerių sukurtą turinį iki tobulumo, svarbu nepamiršti, jog nuomonės formuotojus sekėjai pirmiausia įsimyli dėl jų autentiškumo, todėl nereikėtų iš influencerio reikalauti to, kas jam nėra natūralu. Komunikacijos gairės produktą reklamuojančiam kūrėjui yra būtinos, kitaip jis nežinos nuo ko atsispirti, tačiau jos jokiu būdu neturi varžyti žmogaus asmenybės ir reikalauti jo atsisakyti tų savybių, dėl kurių jį renkasi sekėjai. Juk kiekvienas kūrėjas yra įdomus savo unikaliu minčių dėstymu, autentiška turinio forma ar netradiciniu tonu. O jei planuojate šią nerašytą taisyklę sulaužyti, prisiminkite agentūros „beyondinfluence“ įkūrėjos Jeanette Okwu išsakytą mintį: „Jeigu norite tobulos reklamos su nušlifuotu tekstu – samdykite aktorių“.

Geras briefas – lyg meno kūrinys

Kad ir kokia puiki kampanijos idėja bebūtų, svarbu ją jau nuo pat pirmų žingsnių sudėlioti į aiškų ir išsamų projekto pristatymą, vadinamąjį briefą. Čia puikiai tinka posakis „gera pradžia – pusė darbo“, kadangi pasiklojus tvirtą pagrindą galima sėkmingai pradėti kampanijos įgyvendinimą. Nesupažindinus agentūros ir turinio kūrėjų su siekiamu tikslu, atsiranda per daug erdvės nesusikalbėjimams bei lūkesčių neišpildymui. Klientui ypatingai svarbu atlikti šiuos namų darbus, kad būtų galima išvengti nepatogių situacijų, kuomet ieškomas sprendimas šokolado reklamai ir tik atrinkus nuomonės formuotojus paaiškėja, jog šokoladas yra veganiškas ir kampanijai tinkami tik tie influenceriai, kurie su savo sekėjais aktyviai kalbasi apie veganišką mitybą.

Autentiškumas, ilgalaikis santykis ir tinkamas pasirengimas – trys esminiai elementai, vyraujantys influencerių marketingo pasaulyje šiandien. Ateityje jų reikšmė tik dar labiau augs, todėl tiek nuomonės formuotojams, tiek prekių ženklams verta atkreipti dėmesį į naujausias tendencijas ir atsižvelgti kaskart prieš pradedant planuoti savo būsimas kampanijas. Tik stebėdami situaciją aplink jausitės užtikrinti, jog judate tinkama kryptimi ir galėsite tikėtis geriausių rezultatų.