„Turiu papildomų darbo rankų, padedančių rašyti tekstus, tačiau idėjas generuoju vienas“, – neslepia komunikacijos agentūros „Brandnomika“ įkūrėjas ir vadovas Robertas Šapalas. Metų pradžioje išsiskyrė jo keliai su bendražygiu ekonomistu Aleksandru Izgorodinu. Tandemo partnerystė netruko nė metų. Tačiau darbai tęsiasi. R. Šapalas sako, kad neatsitiktinai „Brandnomikos“ veiklos vizija paremta viešųjų ryšių kūrimu be tarpininkų – bendraujant akis į akį su vadovais. Samdomame darbe pas vienus geidžiamiausių šalies darbdavių sukaupta profesinė patirtis padeda R. Šapalui ir kuriant savo verslą, ir rūpinantis klientų žinomumo didinimu. Jis įspėja: ne tik finansuose, bet ir komunikacijoje negalima visų kiaušinių dėti į vieną pintinę. Tačiau „LinkedIn'e“ kartojasi „Facebook“ scenarijus – ir tai esą nieko gera nežada.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360