Naujausioje „TVPlay Home“ (anksčiau „Viasat“) kampanijoje kalbama apie gyvenimišką ir labai asmenišką temą – žmogaus dvejones, kas iš tiesų jis yra ir kuo norėtų būti.

„TVPlay Home šūkis „Kiekvienam Tavo Aš“ atspindi augančią būtinybę pritaikyti paslaugas prie skirtingų vartotojų poreikių, kiekvienam pasiūlant tai, ko labiausiai reikia. Todėl mes turėjome progą sukurti labai asmenišką ir emocingą reklamą, kuri pasakotų apie kasdienį žmogaus gyvenimą, prisiliestų prie jo jausmų ir svarbiausia, būtų artima“, – pranešime žiniasklaidai sako vienas iš vaizdo klipo kūrėjų Antonio Bechtle, kūrybinės komandos „Bechtle&Milzarajs“ partneris ir kūrybos direktorius.

Antonio kartu su partneriu Janis Milzarajs pripažįsta, kad žmogaus dvejonės, kas iš tiesų jis yra ir kuo norėtų būti, primena paauglystėje vykstančią kovą ne tik su aplinkiniu pasauliu, bet ir pačiu savimi.

„Neišsprendžiamas klausimas „Kas aš esu?“ lydi mus kiekvieną dieną pačiose įvairiausiose gyvenimo situacijose: ar esu atsakingas darbuotojas, ar nerūpestingas visuomenės maištautojas, kodėl elgiuosi romantiškai, jei jaučiuosi esantis tikras pragmatikas, šiandien esu svajotojas, o rytoj galiu būti realistas. Šis neduodantis ramybės jausmas atsiranda nelauktai, ypač baigiantis metams ar vykstant didelėms permainoms“, – sako p. A. Bechtle.

Pasak vaizdo klipo kūrėjų, ieškojimo ir savęs pažinimo jausmas yra pažįstamas kiekvienam žmogui, todėl tai buvo puikus būdas pasiekti auditoriją ir pristatyti prekės ženklą, kuris yra artimas jai, supratingas, žinantis, kokius jausmus ji jaučia ir su kokiomis dilemomis susiduria.

„Kuriant vaizdo klipą, pagrindinis tikslas buvo žmogų sugretinti su prekės ženklu. Todėl tiek moteriškai, tiek vyriškai reklamos versijai pasirinkome jausmingus balsus, kurie keltų šiltas emocijas, malonius prisiminimus ir kad kiekvienas išgirdęs juos, išgirstų ir save patį. Vizualinės vaizdo klipo idėjos autorius režisierius Karlis Lesins pasiūlė naudoti priešingas, gyvenimiškas situacijas, kurias papildytų tas pats balsas. “, – klipo kūrimo niuansais dalinasi p. A. Bechtle.

Antonio pasakoja, kad prasidėjus filmavimo darbams kartu su Latvijos gamybos studija „Woodpecker Pictures“ teko įveikti įvairius iššūkius: ilgas filmavimo valandas, pakeisti net šešias lokacijas, atlaikyti šaltį, nesibaigiantį lietų ir net nukelti vienai dienai filmavimą, kadangi Rygoje svečiavosi popiežius. Tačiau jokios gamtos stichijos ar vykstantys renginiai nesutrukdė pasiekti bendro tikslo – pristatyti naują „TVPlay Home“ kampaniją „Kas Tu esi?“, kuri kviečia mėgautis aukščiausios kokybės turiniu, tinkančiu kiekvienai žiūrovo asmenybės pusei.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją