Nuo šių metų pradžios prekybos tinklo „Iki“ žemų kainų kategorijoje iki šiol pagrindinę poziciją užėmusį ilgametį prekės ženklą „Cento“ keičia naujas vardas – „Clever“.
„Analizuodami pirkėjų įpročius matome, kad jie noriai renkasi privačių prekių ženklų gaminus, juos išbando ir tampa lojalūs. Stiprėjantį privačių prekės ženklų potencialą patvirtina ir kasmet augantys šios kategorijos gaminių pardavimai, kuriems įtakos turi ne tik mažesnė kaina, bet ir siūlomų produktų kokybė ir įvairovė. Pastarieji du kriterijai šių dienų pirkėjui yra ypač svarbūs, todėl naujo privataus prekės ženklo atėjimas į Lietuvos rinką leis ir toliau išlaikyti senąsias „Cento“ vertybes - žemą kainą už gerą kokybę, o pirkėjams pasiūlyti dar platesnį inovatyviu pakuočių dizainu išsiskiriančių gaminių asortimentą“, – pranešime sako prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė Berta Čaikauskaitė.
Prekių ženklas „Clever“ nuo 1999-ųjų „Rewe“ grupės įmonių naudojamas Europos rinkoje. Remiantis 2016 m. Austrijoje atlikta apklausa, „Clever“ buvo pripažintas kaip geriausiai šioje šalyje žinomas „Rewe“ grupės valdomo prekybos tinklo privatus prekių ženklas, kurį renkasi 95 proc. pirkėjų.
Šiuo metu „Iki“ parduotuvėse visoje Lietuvoje galima rasti apie 100 skirtingų „Clever“ prekių – nuo šviežio maisto ir bakalėjos, šaldytų produktų, nealkoholinių gėrimų iki gyvūnų ir ne maisto prekių iš Lietuvos ir užsienio tiekėjų, o jų asortimentą per artimiausią pusmetį toliau ketinama plėsti, teigia bendrovė.