„Esame viena komanda ir tai ypač norime pabrėžti savo darbuotojams. Pandemija visus išvargino, todėl kilo idėja suburti darbuotojus į bendrą šokį, kuris išreikštų mūsų komandinę atmosferą. Idėja buvo sutikta tikrai entuziastingai. Į bendrą šokį įsiliejo parduotuvių, logistikos skyrių, kepyklos, kulinarijos cecho darbuotojai ir aukščiausio lygio vadovai. Tai leido parodyti, kad visi dirbame kaip viena komanda ir siekiame bendrų tikslų. Šokis sukūrė ypatingą šventinę nuotaiką, suteikė daug teigiamų emocijų“, – sako V. Budrienė.

Pasak komunikacijos vadovės, laikui bėgant keičiasi ir komunikacijos priemonės, o prekybos tinklas noriai įgyvendina naujus ir netradicinius projektus. Tai, kad pasirinktas itin tinkamas būdas palaikyti darbuotojus, parodo ir pelnytas tarptautinis aukso apdovanojimas.

Šio projekto idėja buvo pakviesti prekybos tinklo darbuotojus pasipuošti geltonai ir kartu sušokti Lietuvai Eurovizijos konkurse atstovavusios grupės „The Roop“ šokį. Taip pat buvo nufilmuotas šokio vaizdo klipas, kuriuo pasidalinta „Youtube“ kanale ir socialiniuose tinkluose. Klipas nuo pat pirmos dienos sulaukė daug dėmesio ir įsitraukimo, pasiekė net 43 procentus Lietuvos „Facebook“ vartotojų. Iš viso šiame socialiniame tinkle vaizdo klipas buvo parodytas daugiau kaip 1 mln. kartų, skaičiuojama beveik 0,5 mln. peržiūrų. Jis sulaukė 24 tūkst. reakcijų, juo „Facebook“ pasidalinta daugiau kaip 2000 kartų.

Šokio dieną kepyklos darbuotojoms kilo ir spontaninė idėja iškepti specialų geltoną „Discoteque“ tortą. Geltonos spalvos tortas prieš Eurovizijos dainų konkursą buvo pristatytas ir pirkėjams.

Šis „Iki“ vidinės komunikacijos projektas Lietuvoje taip pat sulaukė įvertinimo ir pelnė „PR Lapių“ Simpatijos lapės apdovanojimą.