„Turite prisiminti vieną dalyką: keli labai svarbūs metai iškrito iš mūsų gyvenimo, o tai šiek tiek išmušė iš vėžių. Todėl natūralu, kad mums kai ką reikia pasivyti, o tai mes labai sparčiai darome, ir mums puikiai sekasi. Investuojame laiko, pastangų, energijos ir darbo į pozityvaus pokyčio kūrimą. Manyčiau, šiandien visas prekės ženklo elgesys yra apie buvimą svarbiu, aktualiu plačiai auditorijai ir proveržį. Planų, kalbant apie įmonės pozicionavimą, turime labai ambicingų – ir nemažai. Bet nenoriu užbėgti įvykiams už akių – šiemet mes švenčiame”, – šypsosi prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros vadovė Lina Giedrė ir leidžia suprasti, kad 30-ojo gimtadienio fiesta yra stramplinas šuoliui į kitą tinklo gyvenimo etapą.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360