Prekybos tinklo darbuotojai visi kartu šoko pagal „The Roop“ dainą ir nusifilmavo nuotaikingame vaizdo klipe. Anot V. Budrienės, klipo filmavimas tapo ypatingu įvykiu – tai buvo ne tik proga palaikyti Lietuvos atstovus, bet taip pat ir suburti bei sustiprinti prekybos tinklo darbuotojų komandą, teigiama pranešime žiniasklaidai.

„Idėją prisidėti prie geltonosios bangos mūsų darbuotojai sutiko itin entuziastingai ir noriai įsitraukė į vaizdo klipo filmavimą. Prie geltonosios bangos prisidėjo įvairių grandžių komandos – į šokį įsiliejo ir parduotuvių salės darbuotojai, logistikos skyrius, kepyklų, kulinarijos centro darbuotojai, taip pat ir aukščiausio lygio administracija. Norėjome parodyti, kad esame viena komanda, siekianti bendrų tikslų, o šokis leido sukurti ypatingą atmosferą ir šventišką nuotaiką, suteikti daug pozityvių emocijų“, – sako V. Budrienė.

Pasak komunikacijos vadovės, penktadienio vakarą pristatytas vaizdo klipas per savaitgalį sulaukė 300 tūkst. peržiūrų ir pasiekė 0,6 mln. auditoriją.

Mintis iškepti tortą „Discoteque“, V. Budrienės teigimu, kilo spontaniškai – vaizdo klipo filmavimui besirengiančios „Iki“ kepyklos darbuotojos nusprendė nustebinti kolegas ir paruošė specialų tortą. Idėja sulaukė didelio palaikymo, tad tortas buvo pristatytas ir pirkėjams.

„Dar ankstyvą pavasarį su Vaidotu Valiukevičiumi pristatėme šviežio derliaus kampaniją. „Eurovizijai“ kasmet skiriama daug dėmesio, o ypač šiemet, kai po pandemijos pertraukos lietuvių pasirodymas sulaukia tokio didelio palaikymo. Todėl nusprendėme savo pirkėjams suteikti galimybę palaikyti atlikėjus skanaujant mėgstamą desertą“, – sako V. Budrienė.

Vaida Budrienė

Tortas „Discoteque“, kuris nuo antradienio bus parduodamas didžiosiose „Iki“ parduotuvėse, turi ne tik specialų pavadinimą, bet taip pat yra ir geltonos spalvos. Specialiai geltonajai bangai buvo pakeistas itin populiarus tortas „Karamelinis sūrio sapnas“. Ryškiai geltoną spalvą tortui suteikia egzotinių vaisių tyrės želė, kuria buvo pakeistas karamelinis sluoksnis.