Televizijoje, socialiniuose tinkluose, radijuje ir daugybėje kitų kanalų šmėžuoja gimtadieninė prekybos tinklo „Iki“ reklama. Praleisti pro akis ir ausis jos veikiausiai neįmanoma – įmonė kaip garso takelį pasirinko Edmundo Kučinsko dainą „Laimės žiburys“.

Šiais metais „Iki“ mini 27 metų gimtadienį. Kaip pasakoja prekybos tinklo rinkodaros vadovas Andrej Pometko, tai ir darbuotojų, ir pirkėjų šventė.

„Stengiamės, kad spalio mėnesis kasmet būtų ypatingai šventiškas ir lydimas gerų emocijų. Neapsiribojame tik parduotuvėmis ir šią progą norime švęsti už jų ribų, todėl sukūrėme nuotaikingą visą „Iki“ gimtadienio kampaniją lydintį reklaminį klipą. Norėjome, jog reklama būtų linksma, stebinanti, dovanojanti netikėtumo džiaugsmą ir iškart atkreipianti dėmesį“, – kalba A. Pometko.

Be to, priduria jis, kartu su kūrybine komanda išsikėlė tikslą – kad būtų efektinga ir įsimintina, bet paprasta ir lengvai suprantama kiekvienam.

„Orientavomės į plačią auditoriją visoje Lietuvoje, todėl reikėjo idėjos, artimos tiek jaunesnio, tiek vyresnio amžiaus žiūrovui. Nuotaikingas klipas su visiems puikiai pažįstamu estrados dainininku Edmundu Kučinsku priešakyje pasirodė kaip visus kriterijus atitinkantis sprendimas“, – sako „Iki“ rinkodaros vadovas.

Atlikėjo kūrinį „Laimės žiburys“, kuris, pasak A. Pometko, gali būti vadinamas ir šlageriu, komanda pasirinko dėl kelių priežasčių: „Jis ypač lengvai atpažįstamas kiekvienam Lietuvos gyventojui, siejasi su sėkme ir teigiamomis emocijomis, kurias norime skleisti. Taip pat yra tiesiogiai susietas su „Iki“ gimtadienio žaidimu „Laimės žiburys nušvinta kasdien“ su aliuzija į sėkmę.“

„Iki“ gimtadienio reklamoje prikėlė Edmundo Kučinsko hitą
© Ekrano nuotr.


Įmonės gimtadieninė kampanija truks iki spalio 27 dienos.

„Kurdami reklamas visuomet ieškome netikėtų, netradicinių pateikimo kampų, kurie padėtų atkreipti auditorijos dėmesį ir išsiskirti iš bendro reklaminio lauko. Tuo vadovavomės ir kurdami šį reklaminį klipą. Siekėme, jog reklama, visų pirma, pralinksmintų žmones ir perteiktų šventinę nuotaiką, paskatintų „Iki“ gimtadienį švęsti kartu. Mums ir, tikime, mūsų pirkėjams tai yra ypatinga proga“, – tikina A. Pometko.

Reklaminis klipas transliuojamas televizijoje, taip pat socialiniuose tinkluose ir specialiame „Iki“ gimtadienio puslapyje. „Visa kampanija apima ir daugiau kanalų. Tai – radijas, lauko reklama, kiti nuosavi „Iki“ kanalai ir parduotuvės“, – priduria prekybos tinklo rinkodaros vadovas A. Pometko.

Kampaniją „Iki“ kūrė reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“ ir gamybos namai „Dansu“.

M360