Prieš savaitę pasaulyje nuskambėjo žinia, kad Leonardo da Vinci priskiriamas paveikslas „Pasaulio išganytojas“ (Salvator Mundi) buvo parduotas už didžiausią meno kūrinių aukcionų istorijoje sumą, 450,3 mln. JAV dolerių (380,3 mln. eurų). „Ikea“ į šią naujieną reagavo savo stiliumi: socialiniuose tinkluose paskalbė įrašą, leidžiantį suprasti, kad jei šio paveikslo savininkui nepatinka rėmas, naują jis gali rasti jų parduotuvėje.

„Mes, „Ikea“, tikime, kad kiekvienas turi turėti galimybę dekoruoti savo namus neišleisdamas viso gyvenimo santaupų. Būtent todėl „Ikea“ siūlo platų pasirinkimą rėmų, tinkamų bet kuriai nuotraukai, spausdintam kūriniui ar paveikslui, kuriuos norite pakabinti, net jei jie yra iš 1490 metų“, portalui „Adweek“ komentavo „Ikea“ kūrybinio padalinio kūrybos vadovas Morten Kjaer.

„Ikea“ ne pirmą kartą išnaudoja visuomenėje nuskambėjusias istorijas pristatyti savo prekėms ir visada stengiasi pabrėžti jų prieinamumą. Kai šių metų pavasarį prancūzų mados namai „Balenciaga“ pristatė rankinę, kurios dizainas daugeliui priminė „Ikea“ pirkinių krepšį, „Ikea“ socialiniuose tinkluose atkreipė dėmesį, kad pas juos už 99 centus galima įsigyti tokį krepšį, kuris „Balenciaga“ kainuoja daugiau nei 2 tūkst. dolerių.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją