„Svetainė – ne tik vieta, kurioje žiūrime televizorių ar leidžiame laiką su artimaisiais, tai vieta, kurioje dalijamės gerais prisiminimais ir linksminamės“, – skelbia kampanija.
Tiesa, baldų prekybos milžinė sukūrė ir dar dvi svetaines – garsiojo animacinio filmuko „Simpsonai“ ir „Netlix“ serialo „Keisti dalykai“. Pastarosios „Ikea“ reklamose atitinkamai pristatomos kaip „Kambarys šeimoms“ ir „Kambarys visiems“.
„Įdomiausias dalykas, kurį atradome, yra tai, kad iš tiesų „Ikea“ parduotuvėse galima rasti viską“, – kalba agentūros „Publicis Spain“ kūrybos vadovas Eduardas Marquesas. – Kiekvieną daiktą, kurio reikėjo, norint atkurti serialų svetaines, radome parduotuvėje „Ikea“, be to, turėjome net kelis pasirinkimo variantus. Sunkiausias darbas ir buvo pasirinkti iš jų visų.“
Oficialiame „Ikea“ puslapyje galima rasti visas prekes, kurių prireikė atkuriant serialų svetaines. „Ikea“ sugrupavo tris kambarius, todėl klientai nepasimes tarp pasiūlymų gausos ir galės susikurti tokias svetaines kaip minėtų garsių serialų.
Rinkodaros kampanija, veikianti tik Jungtiniuose Arabų Emyratuose, bus pasiekiama kataloguose, spausdintiniuose tekstuose ir virtualioje erdvėje.