Kompanija „Ikea“ pristatė itin originalią reklamą: populiariame Švedijos žurnale moterims „Amelia“ ji įdėjo savo reklamą-nėštumo testą. Moterys raginamos nusišlapinti ant reklamos, o jei atsakymas teigiamas, atnešti ją į „Ikea“ – tuomet joms pritaikoma nuolaida vaikiškam lopšiui.

Reklamos veikimo principas paprastas – jei ant jos nusišlapinus pasikeičia spalva, vadinasi, nėštumo testas teigiamas. Jos autoriai Šveijos reklamos agentūra Åkestam Holst į pagalbą pasitelkė mokslinius tyrimus atliekančią kompaniją „Mercene Labs“. Tiesa, ne visas moteris džiugina mintis šlapintis ant reklamos, bet mintis sutaupyti testui, o galbūt ir gauti nuolaidą, visgi bent dalį jų įtikina. O atgarsių visuomenėje ši reklama jau sulaukė ir, galima nuspėti, dar sulauks...

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją