2002 m. eteryje pasirodžiusi „Ikea“ reklama susižėrė krūvą apdovanojimų ir iki šiol profesionalų yra dažnai įvardinama kaip viena geriausių visų laikų reklamų. Dabar kompanija pristatė šios reklamos tęsinį, iliustruojantį, kaip per tuos metus pasikeitė jos komunikuojamos vertybės.

Liūdna istorija apie iš namų į merkiantį lietų išmestą lempą, kol jos vietoje šiltuose namuose jau stovi kita, suvirpino ne vieną jautresnę širdį. Tol, kol ekrane nepasirodydavo istorijos pasakotojas, išvadinęs tokius žmones pamišėliais, nes juk tai tik lempa, tad nereikia jos gailėtis – geriau tiesiog nusipirkti naują.

O štai dabar, kai pasaulyje vis garsiau kalbama apie tai, kaip svarbu mažinti vartojimą ir daugiau dėmesio skirti daiktų ir medžiagų antriniam perdirbimui, atėjo laikas lempos istoriją pratęsti... Ir šįkart tas pats pasakotojas sako, kad džiaugtis dėl lempos visai ne kvaila – juk puiku, kai kažkam nebereikalingi daiktai gauna naują gyvenimą.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją