Nuo rugpjūčio mėnesio Švedijos baldų ir interjero prekių parduotuvė „IKEA“ naujiems lojalumo programos dalyviams nebeišduos plastikinių kortelių. Jas pakeis skaitmeniniai sprendimai, o tapti programos dalyviu bus gerokai paprasčiau.

„IKEA“ Rinkodaros vadovė Baltijos šalims Kristina Mažeikytė teigia, kad skaitmenizacijos procesai keičia lojalumo programos sampratą apskritai: „Šiandien tai nebėra uždara ir privilegijuota klientų grupė. Programėlės, fiziniai ir skaitmeniniai sprendimai atveria platesnes apsipirkimo galimybes kiekvienam. Skaitmeninė „IKEA“ lojalumo kortelė yra dar vienas žingsnis į priekį, kuriant geresnę patirtį „IKEA“ klientams bei didinat prieinamumą visiems“, – pranešime žiniasklaidai sako „IKEA“ atstovė.

Pagrindinės priežastys plastikines korteles keisti skaitmeninėmis – patogumas vartotojams bei siekis mažinti plastiko naudojimą.

„IKEA organizacijoje jau ne vienerius metus mes rūšiuojame atliekas, naudojame energiją iš atsinaujinančių šaltinių, savo asortimente atsisakome visų vienkartinių plastiko gaminių, nuo spausdinto katalogo pereiname prie skaitmeninio. Tad atėjo laikas ir lojalumo programai tapti tvaresne – atsisakius plastiko žengti link klientui patogesnių skaitmeninių sprendimų.

Net lojaliausi „IKEA“ klientai parduotuvėje lankosi keletą kartų per metus, tad dažnas jų kortelės nesinešioja. Kadangi 60 proc. Lietuvos gyventojų naudojasi išmaniaisiais telefonais, o „IKEA“ pirkėjų dar daugiau, daugelis jų skaitmeninę kortelę visuomet turės su savimi – telefone“, – pasakoja K. Mažeikytė.

Skaitmeninę kortelę „iPhone“ telefonuose bus galima išsaugoti „Wallet“ programėlėje, o „Android“ telefonų turėtojams užteks parsisiųsti „WalletPasses“ ir joje išsisaugoti kortelę. Skaitmeninę kortelę taip pat bus galima išsaugoti tiesiog kaip paveikslėlį.

Supaprastino prisijungimo procedūrą

Kartu su lojalumo programos perkėlimu į skaitmeninę erdvę, „IKEA“ supaprastino ir prisijungimo procedūrą.

„Vis mažiau žmonių nori pildyti ilgas formas, reikalaujančias daug asmeninių duomenų. Nuo šiol norint dalyvauti „IKEA“ lojalumo programoje pakaks tik elektroninio pašto adreso, tai – pasaulinė tendencija“, – teigia K. Mažeikytė.

Bendrovė planuoja, kad dėl paprastesnės procedūros kas mėnesį prie lojalumo programos turėtų prisijungti kelis kartus daugiau naujų narių. Be to, ji taps patrauklesnė jaunesnės kartos vartotojams.

Skaitmenines lojalumo korteles Lietuvoje „IKEA“ siūlo jau nuo 2018 m. rugpjūčio. Nuo to laiko jas pasirinko daugiau nei pusė naujų programos dalyvių, kita dalis vis dar rinkosi plastikines korteles.

Anot K. Mažeikytės, rengiantis naudoti skaitmenines korteles, atnaujintos ir parduotuvių kasos. Naujieji jų skaitytuvai skenuoja ir fizines korteles, ir telefono ekraną.

Esami lojalumo programos dalyviai galės ir toliau naudotis turimomis plastikinėmis kortelėmis arba nesunkiai pasikeisti jas į skaitmenines. Tai galima padaryti prisijungus prie „IKEA“ paskyros arba naudojant tą pačią supaprastintą lojalumo programos registracijos formą.

M360