Pasak IKEA Lietuva personalo vadovės Mildos Šapokienės, atnaujinta darbdavio komunikacija padeda atskleisti esminį IKEA kaip darbdavio išskirtinumą – stiprią darbuotojų bendruomenę ir įmonės orientaciją į žmogų, laisvę mokytis ir klysti, įvairovę ir galimybę būti pačiu savimi, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

„Švediškos bendrovės šaknys lemia stiprią orientaciją į bendruomenę, žmogaus poreikius. Kartu IKEA yra dinamiška mažmeninės prekybos baldais bendrovė – iš čia ir kampanijos šūkis „Kartu mums viskas pavyksta“. IKEA yra žinoma dėl savo stiprios kultūros, kurioje žmogus yra pačiame centre: visi sprendimai priimami tik pasvėrus poveikį darbuotojui. Naujoji komunikacija padeda tai perteikti įtikinamiausiu būdu – apie tai kalba patys darbuotojai“, – sako M. Šapokienė.

Darbdavio komunikacijoje taip pat plėtojamos lyčių lygybės, įmonės vizijos kurti gražesnį gyvenimą daugeliui žmonių, laisvės mokytis iš klaidų, kūrybiškumo temos.

M. Šapokienė sako, jog IKEA nuolat ieško darbuotojų nuo pardavėjų, logistų, valytojų, restorano darbuotojų iki įvairių sričių specialistų, todėl fotosesijoje su fotografu Tomu Kaunecku dalyvavo įvairių skyrių darbuotojai.

Kartu su nauja darbdavio komunikacija startavo ir IKEA vaizdo klipas, kuriame galima pamatyti naująsias Švedijos baldų gamintojos ir pardavėjos uniformas.

„IKEA visi darbuotojai, nepriklausomai nuo to, ar dirba parduotuvėje, ar biure dėvi uniformas. Tai mūsų būdas parodyti vienybę ir lygybę. Ateinančiais metais ikoninės IKEA uniformos pasikeis – tai dalis IKEA vizualinio identiteto atnaujinimo. Naujos uniformos bus modernesnės, pagamintos iš tvaresnių audinių“, – teigia IKEA atstovė.

Naująsias IKEA uniformas pirkėjai pastebės jau kitų metų pavasarį. Planuojama, jog visame pasaulyje jos pasikeis per kelerius metus.