Kaip rašo adweek.com, įraše vaizduojamas aptingęs vaikinas vardu Ali koridoriuje, prie kaimynų buto durų, randa naują „IKEA“ katalogą, kuris galiausiai tampa nemenku atradimu.

Pervertęs žurnalą Ali pavirsta tikrų tikriausiu guru tiems, kurie susiduria su įvairiausiomis bėdomis. Vienas pirmųjų pavyzdžių – vaikinas, kuris nekenčia žmonių. Štai Ali pasiūlo atsiversti 100-ąjį puslapį.

Reklama pavadinimu „The Book That Will Change Your Life“ (liet. knyga, kuri pakeis jūsų gyvenimą) buvo kurta agentūros „Memac Ogilvy“, veikiančios Dubajuje. Ši kampanija pasieks Jungtinius Arabų Emyratus, Egiptą ir Katarą.

„IKEA“ katalogas išleidžiamas ir kitose valstybėse, tad jo anonsų bus nemažai. Be to, vienos šalys renkasi reklamuoti spausdintą žurnalo variantą, kitos – internetinį.

M360 anksčiau rašė, kad lietuviškas „IKEA“ katalogas šiemet bus tvaresnis, o skaitytojus pasieks ir spausdintu, ir skaitmeniniu formatu.

Pavyzdžiui, Danijoje agentūra „Hjaltelin Stahl“ pristatė įmonės lauko reklamą, iškirpdama tikrus daiktus. Tai reiškia, kad stenduose matoma parduodamų gaminių forma, pavadinimas ir kaina, tačiau daugiau informacijos laukia internete.

Savo ruožtu Dubajuje veikianti agentūra „Memac Ogilvy“ su „IKEA“ bendradarbiauja jau kelerius metus ir siūlo inovatyvius reklamų sprendimus. 2018 metais Švedijos baldų gamintoja pasidalino agentūros darbu „The sleepiest print ad ever made“.