Vadinkite tai manipuliacija arba žaidimu žmonių jausmais, bet Graikijoje veikianti agentūra „Ogilvy“ naujai švedų baldų gamintojos „IKEA“ reklamai pasitelkė gyvūnus. Per pusantros minutės papasakojama kartkartėmis širdį suspaudžianti dviejų šunų istorija.

Kampanijoje vaizduojama, kaip šeima priglaudžia šunį. Šis, išvykdamas į namus su naujaisiais šeimininkais, palieka geriausią savo draugą, rašo adweek.com.

90 sekundžių trunkanti reklama sugeba perteikti dviejų gyvūnų istoriją, kuri patiks ne tik šunų mylėtojams. Pasak agentūros atstovų, graikai, pamatę šią reklamą, negailėjo liaupsių.

„Nuo pirmų valandų, kai kampanija buvo paskelbta, sulaukėme daug pozityvių reakcijų socialiniuose tinkluose. Žmonės rašė komentarus, pripildytus meilės ir entuziazmo“, – sakė jie.

„IKEA“ baldais apstatyta namų aplinka puikiai tinka norint papasakoti tokią istoriją. Džiaugiamės, kad reklama geba pasiekti ir sujaudinti žiūrovus, taip nunešdama kampanijos žinutę kur kas toliau nei mes tikėjomės“, – kalba Graikijoje esančio „IKEA“ padalinio komunikacijos vadovė Ada Gianneskis.

Muzikos takelis „(Where Do I Begin?) Love Story“ (liet. kur turėčiau pradėti? Meilės istorija), skambantis reklamoje, paimtas iš 1970 metų filmo „Love Story“ (liet. meilės istorija).

Agentūra „Ogilvy“ pasakoja, kad kampanija Graikijoje tęsis visą mėnesį, vaizduodama vis kitus scenarijus. Anot jų, „IKEA“ baldais dekoruoti namai taps puikia kiekvieną istoriją atskleidžiančia vieta.

M360