Apie tai, kad dabar mūsų gyvenimas sudėtingas – kalba nemažai prekių ženklų, tačiau draudimo bendrovė „If“ nusprendė į šį įtemptą laikotarpį įnešti ir šiek tiek šypsenos. Naujojoje kampanijoje, kuri bus transliuojama visos trijose Baltijos šalyse, prisimintos situacijos, kai atrodo, kad net paprasti dalykai tarsi susitarę virsta labai sudėtingais, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Žmonės apie draudimą vis dar galvoja kaip apie sudėtingą, komplikuotą paslaugą. Norime paneigti šį mitą ir kartojame savo žinutę, kad apsidrausti mūsų interneto svetainėje, į kurią pastaraisiais metais daug investavome, galima greitai ir sklandžiai“, – sako Džiugas Šaulys, „If“ Rinkodaros ir komunikacijos vadovas Baltijos šalyse.

Naujosios kampanijos autoriai – reklamos agentūra CLINIC 212. „Vos pradėję dirbti su šia idėja iškart turėjome ilgiausią sąrašą dalykų, kurie komplikuoja mūsų gyvenimą“, – su šypsena prisiminė agentūros kūrybos vadovas Mindaugas Juozapavičius. – Tikimės, kad ir vartotojai situacijose atpažins save ir galvodami apie draudimą prisimins, kad apsidrausti gali būti lengviau nei atnarplioti susipynusias ausines“.

"If" draudimas