Prisijungė prie Europos profesionalų bendruomenės

Kas slepiasi už trumpinio SMP, jei neapsiribosime tik raidžių atkodavimu?

„Pirmas dalykas, tai yra pripažinimas, titulas, kuris įgyjamas sertifikato pagalba, žymintis marketingo profesionalo tam tikrą kelionės etapą. Visi tie, kurie turi SMP pripažinimą, tai yra, sertifikuoto marketingo profesionalo pažymėjimą, gali drąsiai teigti, kad jie yra marketingo profesionalai, nes tam, kad jį gautum, turi turėti akademinį marketingo išsilavinimą ir atitinkamai turėti ženklią vadovavimo ir ypatingai su marketingo sprendimais susijusią patirtį, be to, nepriekaištingą reputaciją ir daug kitų dalykų“, – pasakojo L. Šiautkulis.

Pasak jo, būtent LiMA yra vienintelė akredituota organizacija Lietuvoje, galinti teikti šiuos sertifikatus, kurie yra aprobuojami Europos marketingo konfederacijos lygyje, o gavęs šį titulą Lietuvos marketingistas prisijungia prie visos Europos sertifikuotų marketingo profesionalų bendruomenės.

„Lietuva tampa dalimi Europos – Lietuvoje veikiantys, dirbantys, čia esantys marketingistai gali turėti to paties lygmens pripažinimą Europoje, kaip ir kitų Europos šalių“, – pridūrė jis.

L. Vaikšnorienė pastebėjo, kad marketingas, kadangi yra viena iš naujausių profesijų, iki šiol profesinio kvalifikacijos kėlimo Lietuvoje neturėjo.