Komunikacijos paslaugas teikiančios UAB „Idea prima“ tiesioginės veiklos pajamos 2018 metais išaugo 52 proc. iki 838 tūkst. eurų, o bendros pajamos – 24 proc. iki 1,9 mln. eurų. Pernai prekės ženklą atnaujinusi agentūra uždirbo 181 tūkst. eurų ikimokestinio pelno – beveik 4 kartus daugiau nei 2017 m. (46,8 tūkst. eurų).

„Efektyvesnę ir pelningesnę veiklą lėmė mūsų teikiamų paslaugų išgryninimas, padidėjusios socialinės medijos paslaugų apimtys, taip pat augantis konsultacijų ir išmanios komunikacijos sprendimų poreikis.

Didesnio verslo klientų dėmesio padėjo sulaukti ir pernai komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Impact Awards“ pelnytas Lietuvos metų agentūros titulas“, – žiniasklaidai išplatintame pranešime sakė „Idea prima“ direktorius Paulius Tamulionis.

2018 metais „Idea prima“ tapo koncerno SBA ir šios grupės įmonių „Urban Inventors“ bei „Capitalica“, nekilnojamojo turto vystymo bendrovės „Rewo“, Medicinos banko, Panevėžio laisvosios ekonominės zonos, restoranų grupės „Fortas“, kitų įmonių bei organizacijų komunikacijos partnere, po laimėto konkurso sudarė naują sutartį su draudimo bendrove BTA, nuo lapkričio teikė komunikacijos paslaugas kandidato į Prezidentus Gitano Nausėdos rinkimų štabui.

Pernai agentūra baigė dvejus metus trukusią struktūrinę pertvarką, suformavo keturis kompetencijų centrus. Įmonės teikiamų plataus spektro komunikacijos paslaugų bei konsultacijų portfelį papildė specializuoti socialinės medijos, skaitmeninės komunikacijos, ryšių su žiniasklaida, rinkodaros bei renginių sprendimai.

Pasak P. Tamulionio, šiais metais „Idea prima“ didžiausią dėmesį skiria skaitmeninių ir rinkodaros paslaugų, taip pat komunikacijos rezultatų metodikos tobulinimui: „Neabejojame, kad vykdomi pokyčiai suteiks dar didesnę vertę mūsų klientams, leis pasiūlyti unikalių išmanios komunikacijos sprendimų – tai rodo ir pirmųjų šių metų mėnesių laimėjimai.“

Šiemet „Idea prima“ Rygoje vykusiuose geriausių Baltijos šalių komunikacijos kampanijų apdovanojimuose „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“ buvo pripažinta Lietuvos metų agentūra, pirmą kartą per 16 metų veiklos istoriją laimėjo vieną iš apdovanojimų efektyviausių rinkodaros kampanijų konkurse „Password“.

„Idea prima“ išmanios komunikacijos paslaugas teikia daugiau nei 30 klientų, iš jų – mažmeninės prekybos naftos produktais kompanijai „Circle K“, vaistinių tinklui „Gintarinė vaistinė“, Lietuvos investicinių ir pensinių fondų asociacijai, automobilių prekybos bendrovei „Inchcape Motors“, prekybos centrui „RYO“, Lietuvos verslo konfederacijai, asociacijai „Langas į ateitį“, tarptautinei veiklos vertinimo sprendimų bendrovei „Nielsen“, viešojo sektoriaus užsakovams – Vilniaus miesto savivaldybei, Centrinei projektų valdymo agentūrai, UAB „Investicijų ir verslo garantijos“.

Per 2019 metus UAB „Idea prima“ planuoja tiesioginės veiklos pajamas ir pelną padidinti apie 20 procentų. Šiuo metu agentūroje dirba 29 komunikacijos specialistai. Agentūros partneriai – Linas Damanskis, Marius Deksnys, Paulius Tamulionis.

M360