Iki šiol „IDEA PR“ agentūrai vadovavo komunikacijos agentūrų tinklo „IDEA GROUP“ vadovė Lietuvoje Ieva Vozbutaitė-Beliauskė. Pasak jos, sėkmingai užbaigus 2016 metus, kitų metų tikslas – stiprinti agentūrų grupės pozicijas rinkoje ir augti dar labiau.

„2016 m. įgyvendinti struktūriniai pokyčiai – strategų pritraukimas, skaitmeninės komunikacijos projektų bei tyrimų ir analitikos kompetencijų vystymas grupėje – nulėmė iki 10 mln. eurų išaugusias bendras pajamas – „IDEA GROUP“ tapo didžiausia integruotos komunikacijos grupe Lietuvoje. Šiemet norime plėsti komandą ir sustiprinti „IDEA PR“ pozicijas rinkoje, kad galėtume teikti visą integruotos komunikacijos paslaugų paketą „IDEA GROUP“ klientams“, – pranešime žiniasklaidai tvirtina I. Vozbutaitė-Beliauskė.

Siekiant stiprinti agentūrų grupės kompetencijas ryšių su visuomene srityje, prie grupės prisijungia Lukas Mikelaitis. Aštuonerius metus pirmaujančiose RsV agentūrose klientus konsultavęs specialistas imasi naujų pareigų – pradeda vadovauti ryšių su visuomene agentūrai „IDEA PR“. Pastaruosius 3,5 metų L. Mikelaitis integruotos komunikacijos agentūroje „vipcommunications“ užėmė projektų direktoriaus pareigas.

„Pastaruoju metu tiek pasaulinėje, tiek Lietuvos rinkoje tapo akivaizdu, kad dėl integruotų komunikacijos sprendimų, įvairių komunikacijos disciplinų ribos tam tikrais klausimais vis dažniau susilieja. „IDEA PR“ yra ir bus ryšių su visuomene agentūra. Tačiau esame stiprios komunikacijos grupės dalis, tad konsultuodami klientus žvelgsime plačiau – klientams pirmiausia siūlysime, kaip galima būtų spręsti jų problemą, ko reikėtų imtis, kad pasiektume norimą rezultatą. Jei prireiks kolegų iš grupės, kurie geriau išmano skaitmeninę komunikaciją ar generuoja kūrybinius sprendimus, juos ir pasitelksime. Mūsų tikslas – spręsti klientų komunikacijos problemas vieno langelio principu. Tokiu būdu ne tik pasiūlomas kompleksiškas, vientisas sprendimas, bet ir klientas sumažina savo prižiūrimų agentūrų skaičių – iš grupės pusės gali būti priskiriamas vienas kontaktinis asmuo, kuris agentūrų grupės viduje pasitelkia reikiamus resursus ir pas klientą grįžta su atsakymu", - sako L. Mikelaitis.

„Be abejo, šis modelis dažniausiai naudojamas nedidelių ir vidutinių komunikacijos poreikių įmonių. Didieji klientai dažniausiai skelbia konkursus atskirai kiekvienai disciplinai – RsV, žiniasklaidos planavimui ir t. t. Tačiau man yra tekę dirbti ir su itin intensyviai komunikuojančiais klientais, kurie rinkosi būtent vieno langelio principą. Šiuo klausimu esame lankstūs ir reaguosime į klientų poreikius.

Šiuo metu „IDEA PR“ daugiausiai įgyvendina rinkodaros komunikacijos projektus ir šioje srityje turi daug patirties. Jau artimiausiomis savaitėmis stiprinsime korporatyvinės komunikacijos pajėgumus – sieksime, kad agentūra taptų platesnio profilio žaidėju rinkoje“, - teigia L. Mikelaitis.

„IDEA PR“ priklauso agentūrų grupei „IDEA GROUP“, jungiančiai 14 agentūrų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje bei atstovaujančiai tarptautiniam komunikacijos agentūrų tinklui „Havas“. Lietuvoje integruotos komunikacijos agentūrų grupė vienija „IDEA Vilnius“, „IDEA PR“, „Havas Media“ bei „BIG IDEA GROUP“ agentūras. „IDEA PR“ klientų sąraše tokie tarptautiniai bei lietuviški prekių ženklai kaip „Google“, „adidas“, „Reebok“, „Janssen“, „Europa“, „Jacobs“, Lietuvos policijos departamentas ir kiti.