2016 m. „Bridges“ apklausa rodo, kad net 67 proc. strategijų nepasiekia savo tikslų dėl netinkamo įgyvendinimo, o „Strategy&“ 700 vadovų apklausoje tik 8 proc. jų teigia turintys tiek strateginius, tiek įgyvendinimo sugebėjimus. Matydami šią problemą, „Hungry scout“ komanda siūlys ne tik sukurti strategiją, bet ir pagal strategiją adaptuoti verslo procesus, planuoti biudžetus, sukurti komunikacijos partnerių tinklą, matuoti rezultatus. Komanda tiki, jog taip strategijos nenuguls stalčiuose, o bus efektyviai įgyvendintos.

Gediminas Galkauskas

„Dažnu atveju komunikacijos ar prekės ženklo strategiją kuriantys konsultantai nedalyvauja tolimesniame jos įgyvendinime, kuris daro įtaką produktų, paslaugos architektūros pokyčiams, vidiniams procesams. Dėl to strategijos turi riziką tapti daugiau deklaratyviu dokumentu, nei praktikoje panaudojamu įrankiu“ – teigia naujasis partneris I. Selenis.

Jo manymu, konsultantams svarbu suprasti ne tik vartotojų ir prekės ženklo santykių problematiką, bet ir gerai suvokti verslo iššūkius, vidinę organizacijos struktūrą bei kultūrą.

„Siekiame padėti atsakyti į klientų ilgalaikės perspektyvos rinkodaros klausimus – kokia yra situacija, kur atsiveria galimybės, kokios rinkodaros problemų priežastys ir kokie pokyčiai reikalingi įmonėje, norint pasiekti rinkodaros tikslų“ – paslaugų spektrą vardijo partneris M. Ratkevičius.

„Hungry scout“ komanda mano, kad šių laikų rinkodaros profesionalams tenka itin platus atsakomybių spektras – net didelių įmonių rinkodaros skyriai ne visada pajėgia aprėpti viską nuo strateginio planavimo iki planų įgyvendinimo. Glaudžiai bendradarbiaujant, komandos kompetencijos papildo įmonės vidinius resursus ir padeda greičiau priimti sudėtingus sprendimus bei užtikrinti norimą pokyčių įgyvendinimą.

Rinkodaros konsultantai „Hungry Scout“ per dvejus metus nuo įsikūrimo jau dirbo su „Mokilizingu“, „INVL“, „Noviti Finance“, „Lemon Gym“, „Aconitum“, „Unohub“, „Vilniaus duona“, Lietuvos privataus kapitalo asociacija.