„Covid-19 ligos pandemija ir jai suvaldyti skirtos priemonės reikšmingai pakeitė verslo sąlygas visame pasaulyje. Itin didelius pasikeitimus pajuto eksportuotojai, dirbantys, pavyzdžiui, tokiuose sektoriuose kaip biotechnologijos, farmacija, edukacija, nekilnojamasis turtas. Nebelikus galimybių vykti į muges, parodas, susitikimus su užsienio partneriais, jiems teko ieškoti naujų būdų užmegzti svarbius kontaktus, pristatyti gaminamą produkciją ir vystyti partnerystes. Tad pasitelkę platformos suteikiamas galimybes padėjome šiems verslams krizę paversti galimybe ir sėkmingai augti“, – sako Šarūnas Sakalauskas, HTTPOOL „LinkedIn“ direktorius.

Anot Š. Sakalausko, pelnytas apdovanojimas yra tarsi šio sektoriaus „Oskaras“ – tai patvirtinimas, kad 25 šalyse „LinkedIn“ atstovaujanti komanda operatyviai sureagavo į pasikeitusią realybę, padėjo tai padaryti savo klientams ir pasiekti gerų rezultatų. Kartu tai – didelė atsakomybė bei įsipareigojimas klientams ir toliau siekti tik pačių aukščiausių jų verslo tikslų.

„LinkedIn“ rinkodaros sprendimų (angl. – „LinkedIn Marketing Solutions“, LMS) partnerių apdovanojimai suburia LMS pardavimo, technologijų ir turinio partnerius iš Afrikos, Europos ir Lotynų Amerikos, kad parodytų pripažinimą jų kompetencijoms.

Įmonių grupei „Aleph Holding“ priklausanti HTTPOOL yra didžiausių socialinių platformų atstovė Europos ir Azijos rinkose. HTTPOOL ne tik padeda šioms platformoms plėstis, bet ir teikia konsultacijas vietos rinkose veikiantiems reklamos užsakovams. HTTPOOL dirba su klientais iš daugiau kaip 30 rinkų.

Stipriausios socialinių tinklų platformos kaip „Twitter“, „Facebook“, „Spotify“, „LinkedIn“, „Snapchat“, „Warner Music“, „Outbrain“ ir „Brainly“ pasirinko HTTPOOL kaip išskirtinę pardavimo partnerę konkrečioms Europos ir Azijos rinkoms. HTTPOOL būstinė įsikūrusi Jungtinėje Karalystėje, o padaliniai veikia Centrinėje Europoje, Skandinavijoje, Baltijos šalyse, Balkanuose, Azijos ir Ramiojo vandenyno regione, Rusijoje ir kitose Nepriklausomų valstybių sandraugos šalyse.

„Aleph“ prekių ženklai daugiau kaip 50 pasaulio šalių atstovauja 20 stambiausių tarptautinių platformų.