Harvardo mokslininkai atliko eksperimentą, kurio metu patyrusiems pranešėjams skyrė užduotį pristatyti pranešimą naudojantis skirtingais įrankiais („PowerPoint“, „Prezi“ ir kitais), arba nenaudojant jokių ir pasikliaunant tik savo iškalba. Šie pranešimai buvo paskelbti internete, o jų žiūrovų paprašyta pasidalinti įspūdžiais, rašo portalas „Forbes“.

Eksperimento rezultatai parodė, kad „PowerPoint“ neigiamai veikia dvi svarbias sritis: informacijos perdavimą tikslinei auditorijai ir tai, kaip žiūrovai suvokia pranešėją ar jo pristatomą prekės ženklą. Prezentacijas stebėję žiūrovai teigė, kad naudojant „Prezi“ atlikti pranešimai atrodė labiau organizuoti (13 proc.), labiau įtraukiantys (16 proc.), labiau įtikinantys (22 proc.), efektyvesni (25 proc.) lyginant tiek su „PowerPoint” pranešimais, tiek su pasakojimais be jokių vizualių priemonių. Be to, jie buvo įvertinti kaip profesionalesni ir suteikiantys daugiau žinių.

Tyrimo autoriai teigia, kad didžiulio užimtumo ir kovos dėl dėmesio laikais, reikia atkreipti dėmesį į tai, kad „PowerPoint“ prezentacijų rengimas dažnai reiškia iššvaistytą laiką, resursus ir dėmesį. Negana to, kad veltui leidžiami pinigai, darbuotojams tokios prezentacijos kelia nuobodulį, rašoma tyrimo išvadose.