Nealkoholinis „Gubernijos“ alus vasarą pasitiko smarkiai pasikeitęs – pristatyti ne tik atnaujinti, lengvesni skoniai, bet ir nauja pakuočių išvaizda. Atnaujinto nealkoholinio alaus komunikacijos, taip pat ir vaizdo klipo, herojais tapo Šiaulių miesto simbolio – regbio – žaidėjai, atstovaujantys dar gegužę Lietuvos čempionų titulą apgynusiai „Baltrex-Šiauliai“ komandai, šiauliečių muzikos grupės „Church on Wheels“ nariai ir miesto gyventojai, klipe įkūniję kaimynų vaidmenis.

Pasak „MV GROUP“ rinkodaros direktorės Ievos Matulaitienės, kuriant šį vaizdo klipą „Gubernijos“ komandai svarbiausia buvo supažindinti žiūrovus su Šiaulių miesto, kur ir gimsta nealkoholinis „Gubernijos“ alus, išskirtinumais ir pasididžiavimais bei išskirtiniais gyventojų būdo bruožais.

„Kurdami šį vaizdo klipą norėjome atiduoti duoklę „Gubernijos“ gimtiesiems Šiauliams ir pagerbti miestą, kuriame savo produkciją kuriame jau net daugiau nei 350 metų. Būdami aktyviais bendruomenės nariais nesyk įsitikinome, kad žmonių bendrystė yra Šiaulių prigimtyje, pradedant pasilabinimu su kaimynu ir baigiant vienybe, kai kartu dirbama, palaikoma mėgstamą sporto komandą ar tiesiog padedama vienas kitam. Klipo herojai puikiai iliustruoja tokį daryklos ir miestiečių būdą – profesionalūs regbininkai nuo seno garsina Šiaulius ir Lietuvą bei vienija šio sporto aistruolius, Šiaulių mieste užaugo ir savo kūrybos kelią pradėjo visa eilė šiandien garsių muzikantų, tarp kurių – tokios žvaigždės kaip „Bix“ ar „Colours of Bubbles“, o atviri ir nuoširdūs santykiai su kaimynais yra svarbi darnios kasdienos dalis“, – sako I. Matulaitienė.

Pasak jos, ypač svarbus yra apie atnaujinimą pranešantis „Gubernijos“ šūkis „Už savus!“, kuris žmones ragina žmones atsigręžti į tai, kas svarbiausia, – savo šaknis ir kilmę, gimtinę bei kraštą – ir palaikyti savus, puoselėjant siejantį ryšį ir santykius.

„Bendruomeniškumo svarba ypač išryškėjo užklupus pandemijai, kada labiausiai ir pasigedome tikro, žmogiško santykio ir bendravimo. Naujasis „Gubernijos“ šūkis atliepia ne tik Šiaulių ir mūsų daryklos pasaulėžiūrą, bet ir visų gyventojų poreikius ir prioritetus“, – sako I. Matulaitienė.

Tuo pačiu populiarins regbį

Pasak komandos „Baltrex-Šiauliai“ vadovo Tomo Pažarausko, sulaukus kvietimo filmuotis vaizdo klipe regbininkams ilgai dvejoti neprireikė.

„Mes iškart pasakėm – visu šimtu procentų „už“! Komandos nariai labai džiaugėsi sulaukę tokio dėmesio, kurį priėmėme kaip įvertinimą ir paskatinimą dar labiau stengtis. Drąsiai sakome, kad Šiauliai – tai Lietuvos regbio sostinė, todėl geresnio pasirinkimo siekiant parodyti tikrąjį miesto veidą, matyt, nė neįsivaizduočiau. Nuoširdžiai tikiu, kad pasirodymas „Gubernijos“ klipe padės ne tik pristatyti Šiaulius, bet ir populiarinti regbio sporto šaką. Tuo tarpu mes filmavimo metu patyrėme vien geriausius įspūdžius, o matydami, kaip profesionaliai dirbo komanda, net pasijutome žvaigždėmis – it būtume tikri aktoriai!“, – sako T. Pažarauskas.

Tuo tarpu klipo herojais tapusios grupės „Church on Wheels“ nario Aido Matučio teigimu, nealkoholinio „Gubernijos“ alaus šūkis „Už savus!“ drąsiai galėtų būti visų šiauliečių šūkiu, mat vienybė, savų palaikymas ir ryžtas yra savybės, būdingos kone kiekvienam miesto gyventojui.

„Ta bendrystė ir vienybė tikrai kažkur užkoduota kiekviename šiaulietyje. Tą puikiai pastebiu ir savyje, ir kituose grupės nariuose – juk jei nepalaikytume vieni kitų, nebūtų nei mūsų kolektyvo, nei pasirodymų. Dėl savų mes ir kuriame – atiduodame duoklę miestui. Šiauliuose gyvenu jau dešimtį metų ir galiu pasakyti, kad šis miestas mane negrįžtamai įtraukė – atrodo, kad kiekvienas čia daro tai, ką moka geriausiai, todėl siekia ir pasiekia aukščiausius rezultatus. Visa tai „Gubernija“ savo klipe ir parodo – mūsų bendrystę, vienybę ir talentus, kurie garsina Šiaulius“, – sako A. Matutis.

Naująjį vaizdo klipą „Gubernija“ kūrė kartu su režisieriumi Justu Ramanausku, reklamos agentūra DDB ir kūrybos namais „Zest“.