„Pernai tęsėme dar 2017 m. pradėtą agentūros atsinaujinimą: išauginome komandą, kurioje šiuo metu – daugiau nei 20 specialistų, diegėme vidinius įrankius ir procesus, padedančius dirbti efektyviau, siūlyti naujų komunikacijos sprendimų klientams. Tai davė teigiamų rezultatų – laimėję konkursus darbą pradėjome su Pigu.lt, „Luminor investicijų valdymas“, „Unilever“ prekės ženklais ir kitais naujais klientais, o esami patikėjo dar daugiau atsakomybių ir aktyviau įgyvendino komunikacijos veiklas“, – augimo priežastis pranešime komentuoja „Gravitas Partners“ partneris Lukas Mikelaitis.

Agentūros apyvarta per metus išaugo 58 proc. – nuo 1,37 mln. iki 2,17 mln. eurų. Tiesioginės pajamos, kurios skaičiuojamos atmetus trečiųjų šalių sąnaudas, padidėjo nuo 424 iki 669 tūkst. eurų. Šis rodiklis buvo didžiausias per 14 metų bendrovės veiklos istoriją.

Anot L. Mikelaičio, 2018 m. toliau buvo juntama tendencija, kad klientai nori įgyvendinti integruotas kampanijas, kurios apima įvairias turinio formas bei sklaidos kanalus: ryšius su žiniasklaida, socialines medijas, vaizdo turinį, renginius, vidinę komunikaciją, nuomonės formuotojus internete (influencers), mokamus žiniasklaidos sprendimus ir kt.

„Pastebime, kad rinkoje jau kurį laiką plečiasi suvokimas apie ryšius su visuomene. Vis daugiau klientų ieško ne specializuotų agentūrų, o komunikacinių sprendimų, kurie išspręstų konkrečią problemą, padėtų siekti verslo tikslų – ir laukia pasiūlymų, apimančių tam labiausiai tinkančias kūrybines idėjas, įrankius ir kanalus“, – pasakoja „Gravitas Partners“ atstovas.

Šiuo metu agentūra teikia paslaugas daugiau nei 50-iai klientų. Tarp jų – „Coca-Cola“, HP, „Luminor investicijų valdymas“, „Unilever“, Pigu.lt, „Newsec“, „Betsafe“, Europos Komisijos atstovybė Lietuvoje, „Fitbit“, „TVPlay Home“, „Sanofi“, „Energijos tiekimas“, „Kekava“, „Investuok Lietuvoje“, „DPD Lietuva“, „Nortal“ ir kt. Įmonė veiklą pradėjo 2005 m.