Tai, kad mobilieji įrenginiai šiandien yra pirmojo pasirinkimo įrenginys informacijos paieškai – dar kartą patvirtinta. Metinėse konferencijose „Google" pabrėžia: „Jei nepradedate nuo mobiliųjų įrenginių, liekate paskutiniai“ (angl. If you’re not mobile-first, you’re last).

Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“, komunikacijos tinklo „Havas“ dalis, dalyvavo Varšuvoje vykusioje konferencijoje „Google Partners - Agency of Tomorrow”. Į ją buvo pakviesta apie 40 agentūrų iš vidurio ir rytų Europos, kelios jų - ir iš Baltijos šalių, rašoma pranešime spaudai.

„Agency of Tomorrow“ renginyje agentūros dalinosi patirtimi, naujausiomis įžvalgomis apie ateities agentūrų rinką, šio verslo specifiką, naujausių technologijų bei inovatyvių įrankių naudojimą skaitmeninėje rinkodaroje.

Pasak „Good one“ verslo plėtros vadovo Karolio Sukacko, svarbiausia konferencijos tema – lokalių klientų eksportas į kitas šalis per skaitmeninės rinkodaros komunikaciją.

„Tokios sistemos kaip „Google“ suteikia universalias ir unifikuotas priemones, veikiančias visame pasaulyje. Šiandien jau sudarytos visos sąlygos eksportuoti paslaugas bei prekes iš lokalių rinkų per skaitmeninės rinkodaros kanalus“, - cituojamas K. Sukackas.

Renginyje taip pat aptartos naujos tendencijos skaitmeninėje rinkodaroje – automatizavimas bei inovatyvūs reklamos sprendimai, orientuoti į mobiliųjų įrenginių rinką.

Procesų optimizavimas agentūrose reikalauja vis daugiau automatizavimo - operatyvumas, reakcijos greitis, pasitelkus žmogiškuosius išteklius, jau yra nepakankami. Techninius, pasikartojančius darbus būtina perleisti programoms, o žmogiškuosius išteklius išnaudoti kūrybiniams procesams bei duomenų analizei. Automatinės sistemos leidžia praplėsti priemones, taikyti skirtingas taktikas įvairiems segmentams, kurių įvairovės rankomis niekada nesukursi.

„Šiandieniniai procesai agentūrų neatves iki rytdienos, jei negalvosime apie tai, kokius naujus ir inovatyvius procesus reikia kurti rytojui, - įsitikinęs K. Sukackas. - Dažna agentūra ties tuo ir užstringa: jei sprendimas neveikia šiandien, į jį neinvestuojama, o jei neinvestuojama, inovatyvių sprendimų nebus ir po 2-3 metų. Tuomet esi pralenkiamas kitų, stovi vietoje ir nevystai naujų krypčių. Automatizavimas – viena iš jų. Tai pagreitina įžvalgų, ataskaitų, sprendimų greitį. Rankomis neįmanoma padaryti to, ką padaro automatizuoti procesai. Norint konkuruoti rinkoje, viso to reikia jau šiandien“.

„Google" turimais duomenimis, didysis mobiliosios komunikacijos augimas mūsų dar tik laukia: per artimiausius 5-7 metus ši rinka augs tokiu greičiu, kokio dar nematėme.

„Šiandien, ko gero, daugeliui atrodo, kad mobiliųjų telefonų vartojimas pasiekė piką. Tačiau tai toli gražu nėra tiesa. Vertinant mobiliųjų įrenginių naudojimą bei vykdomus pardavimus, mes dar tik esame eksponentinio šios rinkos augimo starte. Todėl ir reklamos sprendimai turi atsižvelgti bei orientuotis visų pirma į augančią mobiliųjų įrenginių svarbą“, - teigė K. Sukackas.

www.DELFI.lt

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją