2022.10.28 11:52
„Google“ pergudrauti vis sunkiau: ko reikia, kad elektroninė parduotuvė veiktų pelningai
M360
FOTO:
„Google“ nemyli techniškai netvarkingų elektroninių parduotuvių. „Google“ nuolat keičia algoritmus ir diegia įvairius atnaujinimus, nes nebenori maitinti verslų, kurie turinį kūrė algoritmams. Turinys turi būti išskirtinai vartotojams, kokybiškas, kad jo neįstengtų sukurti dirbtinis intelektas, vertingas ir naudingas. Tiesa, „Google“ lieka nuoseklus ir vis dar ypatingą dėmesį skiria raktažodžiams, todėl čia, švelniai tariant, kūrybiškumo nedaug. O konkurentai nesnaudžia. Kaip padaryti, kad SEO, kaip reklamos kanalas, būtų mažos rizikos, bet efektyvus ir žadantis sėkmę? Kur ir kaip sudėti saugiklius, kad nebūtum nereitinguotas?