Kaip rašo BBC, apribojimas šią savaitę pradės veikti Jungtinėje Karalystėje ir likusioje Europos Sąjungoje, o nuo 2020 m. sausio 6 d. bus pritaikytas pasauliniu mastu. Spėjama, kad šie pokyčiai gali turėti didelę įtaką kitais metais vyksiantiems JAV prezidento rinkimais.

„Google“ taip pat žada naikinti politines reklamas, kuriose skelbiama aiškiai melaginga informacija, pavyzdžiui, kai skelbiama neteisinga rinkimų data ar melagingai pranešama apie kurio nors kandidato mirtį. Tačiau tokios reklamos, kurias galima laikyti tik nuomonės išreiškimu, nebus šalinamos.

Socialinis tinklas „Twitter“ spalio pabaigoje paskelbė visiškai uždraudęs politinę reklamą. Tokie „Google“ ir „Twitter“ žingsniai didina spaudimą „Facebook“, kuris kaltinamas darantis didžiulę įtaką rinkimams. Šio socialinio tinklo vadovas Markas Zuckerbergas sako, kad jie neužsiims politinių kandidatų ir kampanijų faktų tikrinimu, ir tikina, kad feisbukas ieško kitokių būdų didinti politinės reklamos skaidrumui.