„Būdami skaitmeninės rinkodaros agentūra, didelį dėmesį skiriame būtent technologiniam pranašumui, investuodami į įrankius, leidžiančius matuoti ir analizuoti didelius duomenų kiekius bei su minimaliu žmogaus įsikišimu priimti sprendimus. Tai suteikia galimybes itin efektyviai transliuoti reklamos kampanijas, ir pasiekti maksimalų rezultatą bei kliento iškeltus tikslus, – pranešime žiniasklaidai sako skaitmeninės rinkodaros agentūros „Good one“ vadovas Tomas Varnas. – Tikime, kad mūsų pagrindinė varomoji jėga, lėmusi spartų augimą rinkoje – nuo pat agentūros veiklos pradžios principu „orientacija į rezultatą“ paremta rinkodara bei didelis dėmesys tarptautinėms rinkoms. Bendradarbiaudami tiek su vietinės, tiek su tarptautinės rinkos žaidėjais, nuolat matome platų spektrą duomenų, sekame skirtingas šalių tendencijas, taip augindami savo know-how globaliu mastu. Labai džiaugiamės, kad šis mūsų profesionalų komandos darbas yra įvertinas pačia aukščiausia pozicija mūsų veiklos srityje Vidurio Europoje.“

Sparčiausiai augančių Vidurio Europos technologijų įmonių reitingas sudaromas pagal bendrovių pajamų augimą per paskutinių ketverių metų laikotarpį. Sudarant šių metų reitingą, buvo analizuojamos 2013–2016 m. pajamos, skaičiuojant jų augimą vietos valiuta. „Good one“ augimo rodiklis reitinge – 1962 proc. Praėjusiais metais agentūra dvigubino savo apyvartą ir pasiekė 2,79 mln. Eur, atitinkamai 2015 m. – 1,26 mln. Eur apyvartą.

Pasak T. Varno, agentūra ir toliau judės keliomis kryptimis – teiks skaitmeninės rinkodaros ir žiniasklaidos planavimo paslaugas vietinėje rinkoje, SEO/SEM paslaugas tarptautiniu mastu, taip pat stiprins į rezultatą orientuotos rinkodaros (angl. „performance driven marketing“) paslaugas duomenų analizės ir CRO srityse. Per 2017-uosius metu bendrovė planuoja išlaikyti panašų augimo tempą.

Agentūra rinkoje veikia jau aštuonerius metus ir šiuo metu tarp savo klientų turi tokius prekės ženklus: draudimo bendrovę „Gjensidige“, vaistinių tinklą „Camelia“, automobilių gamintoją „Škoda“, padangų prekybos įmonę „Egzotika“, specializuotą paskolų banką „Bigbank“, įmonių grupę „Kesko Senukai“ ir kitus. Didelė dalis bendrovės veiklos taip pat yra nukreipta į įmones eksportuojančias iš Lietuvos bei užsienio rinkų žaidėjus.

Apie „Good one“

​Skaitmeninė rinkodaros agentūra „Good one“, veiklą vykdanti nuo 2009 m., kuria bei įgyvendina plataus spektro skaitmeninės rinkodaros sprendimus tarptautiniu mastu bei yra viena iš SEO paslaugų teikimo lyderių Lietuvoje. Agentūra yra oficialus „Google“ partneris Lietuvoje.