I. Romanovskienė pasakojo, kad dar prieš pradėdami dirbti su šia kampanija, jie žinojo sulaukę audringų reakcijų, tačiau nesitikėjo, kad jos išaugs iki tokio lygio. „Iš tiesų pats pirmas kampanijos eskizas Lietuvos viešojoje erdvėje pasirodė gerokai anksčiau, visiškai atsitiktinai. Jau tada jis sukėlė daug skirtingų reakcijų: vieni gyrė, kiti peikė, nes idėja yra kontroversiška ir drąsi. Bet nesitikėjome, kad reakcijos pasieks tokį lygį, kad bus tiek daug įsitraukusių šalių kiek dabar ir kad ta situacija naudosis žmonės skirtingais tikslais“, – laidoje „DELFI Diena“ kalbėjo „Go Vilnius“ vadovė.

I. Romanovskienės nuomone, kalbos, kad ši kampanija gali sugadinti Vilniaus įvaizdį, yra beprasmės, nes Vilnius jokio įvaizdžio išvis neturi ir didžiajai daliai užsieniečių yra nežinomas.

Siūlymai kampanijos startą nukelti po Popiežiaus vizito Lietuvoje I. Romanovskienei taip pat atrodo nelogiški: „Vienas dalykas yra, kaip mes matome save Lietuvoje, ir kaip matome pasaulyje. Lietuvoje atrodo, kad ir laikotarpis artimas, ir ten, ir ten minimas Vilnius. Bet juk Popiežius atvyksta po mėnesio, ir kai jis atvyks, tai tikrai bus proga jam ir kartu atvykstantiems žurnalistams papasakoti apie Vilnių kur kas daugiau, pavyzdžiui, kad mes turime Gailestingumo paveikslo originalą, o Lenkijoje jo kopija sutraukia kur kas daugiau lankytojų. Tad jei „G-taško“ kampanija vyks kitu laikotarpiu, kitose rinkose, kitoms auditorijoms, kodėl viską plakame į vieną?“, – stebėjosi ji.

Minima kampanija prasidės šį ketvirtadienį Londone ir Berlyne. I. Romanovkienė sakė, kad svarbiausias jos tikslas – didinti Vilniaus žinomumą. „Sakyti, kad vienos priemonės dėka žinomumas išaugs drastiškai, būtų neprofesionalu ir naivu. Bet mes tikrai tirsime ir kiek žmonių žino apie Vilnių, ir ką apie jį galvoja: gerai ar blogai“, – kalbėjo ji, žadėdama netrukus visuomenei pristatyti neseniai atlikto tyrimo rezultatus, kurie parodys, kokia dabar yra Vilniaus žinomumo situacija.