Pasigirsta dainos „Aš Visada Žinojau, Kuo Noriu Būt“ žodžiai, ekrane dvi mergaitės, ką tik subintavusios šuniukui koją pozuoja prieš momentinę kamerą, kitame kadre jos jau kiek ūgtelėjusios sėdi auditorijoje, dar kitas kadras – viena moteris stovi vaistinėje, o kita sėdi gydytojo kabinete. Tai istorija apie dvi drauges, kurių viena tapo vaistininke, o kita – gydytoja. Vaistininkai ir gydytojai dirba išvien ir tai daro iš pašaukimo – tokią žinutę žiūrovams siunčia naujasis „Gintarinės vaistinės“ reklaminis klipas.

Šiuo klipu vaistinių tinklas „Gintarinė vaistinė“ tęsia socialinę kampaniją „Sveikatos komanda“, tai jau antrasis reklaminis klipas šia tema, teigiama pranešime žiniasklaidai.

„Šito klipo mintis – supažindinti visuomenę su sveikatos komanda, kurią sudaro vaistininkas, gydytojas ir pacientas. Norime pasakyti, kad kiekvieno sveikata gali pasirūpinti ir šeimos gydytojas, ir vaistininkas. Siūlome kiekvienam patirti, ką reiškia turėti savo asmeninį vaistininką, pas kurį visada galima grįžti ir turėti išskirtinį emocinį ryšį. Kartais vaistininkai žmogaus sveikatos būklę mato net aiškiau nei medikai, nes žino visus pacientui išrašytus receptus, gali patarti vaistų suderinamumo klausimais“, – apie esminę kampanijos mintį pasakoja reklamos ekspertė, kūrybininkė Stefanija Jokštytė.

Pati S. Jokštytė pasakoja pritarianti idėjai, mat šiais pandemijos laikais, kai ligoninės yra sunkioje padėtyje, o medikai labai apkrauti, privalome pasitikėti vaistininkais, kurie yra atsakingi sveikatos sistemos darbuotojai.

„Kartais geriau nueiti pas vaistininką pasitarti dėl smulkesnių negalavimų ar vaistų suderinamumo, nei iš karto kreiptis į gydytoją. Jei bėda rimtesnė – vaistininkas pats pasiūlys pasikonsultuoti su mediku. Asmeniškai stengiuosi pirma eiti pas vaistininką“, – teigia ji.

Vaistininkas – ne pardavėjas

Pasak vaistinių tinklo atstovų, daug pastangų dedama tam, kad vaistininkai nesijaustų pardavėjais, o galėtų save realizuoti medicinoje, kam nuosekliai ruošėsi ne vienerius metus.

„Šiemet šiek tiek pakeitėme savo toną reklaminiame klipe. Jeigu praėjusiais metais kalbėjome apie sveikatos komandą kiek šaržuodami ir būdami juokingi, tai šiemet prakalbome nuoširdžiu, mūsų tonu, kuris turėtų paliesti žmonių širdis. Tikimės, kad vis daugiau žmonių supras, kad vaistininkas nėra tiesiog pardavėjas – tai asmuo, kuris turi pašaukimą rūpintis kitais, kuris visada randa laiko randa laiko besikreipiančių pacientų konsultacijoms. Tai ir norėjome papasakoti per šį 30 s klipą“, – sako „Gintarinės vaistinės“ rinkodaros vadovė Irena Tėvelienė.

Klipe – „Golden Parazyth“ ir Rūtos MUR daina

Klipo kūrėjos teigimu, reklama pasakoja dviejų mergaičių istoriją, kurios nuo vaikystės buvo šiek tiek kitokios nei aplinkiniai, mat joms mažiau rūpėjo žaidimai ir aibių krėtimai.

„Daugelis pažinojome ar turėjome bendraklasių, kurios buvo brandesnės už kitus, žinojo, kuo nori būti nuo vaikystės ir kryptingai ėjo tuo keliu. Pati asmeniškai esu mačiusi pavyzdžių, kaip viena draugė nueina į mediciną, o kita – farmaciją. Reklamoje vaizduojamas tokių mergaičių gyvenimo kelias nuo vaikystės iki tapimo gydytoja ir vaistininke. Kalbame apie pašaukimą – norime atskleisti, kad mūsų vaistinėse ir ligoninėse daugelis žmonių dirba iš pašaukimo. Jiems gera padėti, jie jaučia tame prasmę“, – komentuoja S. Jokštytė.

Reklaminį klipą papildo „Golden Parazyth“ ir Rūtos MUR daina „Aš Visada Žinojau, Kuo Noriu Būt“, kurią naudoti pasiūlė režisierius Vygantas Bachmackij.

„Išgirdę režisieriaus pasiūlymą klipo takeliui visi išsižiojome – atrodė, kad daina sukurta specialiai šiai reklamai. Labai džiaugiamės, kad atlikėjai sutiko pasidalinti savo kūriniu. Kaip reklamos ekspertė, manau, kad geras garso takelis įvaizdiniame klipe yra vienas svarbiausių dalykų. Esu pavargusi nuo reklamų, kuriuose girdime pasakotojo balsą – neabejojame, kad mūsų klipo istoriją žiūrovai supras iš rodomų vaizdų, kuriuos puikiai papildo lietuvių atlikėjų daina“, – akcentuoja kūrybininkė.

Anot jos, įtakos klipo sėkmei turi ir tinkamai parinkti aktoriai, kuriais visa kūrybinė komanda itin džiaugėsi.

„Turėjome puikią aktorių atranką. Radome būtent tokias mergaites, kurioms buvau parašiusi scenarijų. Fantastiškos tiek mergaitės, tiek studentės, tiek ir medikę bei vaistininkę įkūnijusios aktorės. Mūsų pasirinkta dokumentinė stilistika buvo dėkinga žmonių stebėjimui – aktoriai tiesiog buvo kadre, o ne vaidino. Tikimės, kad ir kitus palies šis klipas – taip pat ir antroji jo dalis, kurią pristatysime kiek vėliau, tad laukite tęsinio“, – teigia S. Jokštytė.

Klipas buvo filmuotas Vilniaus Užupio gimnazijoje. Klipą kūrė gamybos namai UAB „Kinetografai“, režisierius Vygantas Bachmackij, kino operatorius Vilius Mačiulskis, prodiuseris Kipras Garla, dailininkė Kotryna Balčiūnaitė, kūrybininkė Stefianija Jokštytė.

M360