Pagal praleidžiamą laiką antroje vietoje esančiame portale „15min.lt“ vartotojai praleido dvigubai mažiau nei DELFI, tai yra, 14 proc. viso Lietuvos interneto portaluose praleidžiamo laiko. Trečią vietą užimančiam portalui „lrytas.lt“ vartotojai skyrė 13 proc. Lietuvos interneto portaluose praleidžiamo laiko.


Gegužę DELFI skaitė 1,4 mln., „15min.lt“ – 1,2 mln., „lrytas.lt“ – 1,1 mln. realių vartotojų.


Gegužę toliau fiksuojamas video turinio populiarėjimas. Video turinį DELFI žiūrėjo daugiau nei 720 tūkst., „lrytas.lt“ – 626 tūkst., „15min.lt“ – 572 tūkst. realių vartotojų.


„Gegužę, kaip ir galima buvo prognozuoti, daugiausiai dėmesio sulaukė su rinkimais susijusios naujienos. Tačiau DELFI portalo lankytojai ieškojo ne tik jų – kitos naujienos, reportažai, video transliacijos taip pat buvo puikiai skaitomi ir žiūrimi. O dabar, prasidėjus karštajam metų sezonui, ruošiamės jiems pasiūlyti dar daugiau aktualaus vasariško turinio“, – sakė DELFI rinkodaros vadovas Irmantas Matilionis.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.