„Ar karo metu vadovo darbotvarkėje lieka laiko komunikacijai?“ – atsakymą į šį klausimą jau rado Ukrainoje veikiančio prekybos tinklo „Novus“ vadovas Lietuvoje Gintautas Pavalkis. Ne tik lieka, bet skiriama jo vis daugiau – ne tik darbuotojus ir visuomenę informuoti apie priimtus sprendimus, bet ir kalbėti apie idėjas bei procesus: „Iš pradžių gyvenau savo senojoje darbo schemoje ir tai – akmuo į mano daržą.“ Karas greitai pabudino G. Pavalkį iš letargo miego ir išmokė naujų dalykų: atsiliepti ir perskambinti nepažįstamiems numeriams, sverti kiekvieną žodį, užkirsti kelią melagienoms ir perduoti operatyvinius sprendimus kitoms grandims. Tada atsiranda laiko ir komunikacijai, ir vertingoms iniciatyvoms.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
M360