Seksualinis priekabiavimas, praeitas amžius, tikslinės auditorijos nepažinimas, prie prekės ženklo nederanti antro galo komunikacija – taip optikos „Fielmann“ vaizdo filmuką su optometrijos specialistu Tomu įvertino reklamos industrijos bendruomenė. Leidžiama suprasti, kad kliaujantis ne kūrybinės agentūros, bet piaro kontoros idėjomis – gero ir nesitikėk. Tuo metu staiga užvirusią diskusiją iš šalies tyliai stebintis „Fielmann“ Lietuvoje vadovas Gintautas Kersnauskas konstatuoja: tai – ne konstruktyvi kritika, o pyrago ir įtakos sferų dalybos: „Problema ne kūrinyje, bet užkulisiniuose vaidmenyse. Į diskusiją įsitraukė apie šimtas žmonių, tačiau tik du trys iš jų žino esmę, o kiti yra apgauti, nes jiems pametėjo tendencingai surašytą idėją ir jie puolė ją narstyti. Tai yra nesąžininga.“

M360