Tarp pasiūlymų pagal ką formuoti savo auditoriją, reklamos užsakovai rado tokius variantus, kaip žmones, apie save rašančius, kad jie nekenčia žydų, arba nurodančius, esą jų baigtas mokslas yra žydų deginimas. Taigi, reklamos užsakovams buvo siūloma pagal tokius „pomėgius“ formuoti savo reklaminius pasiūlymus. Kai apie tai sužinojo „Facebook“ atstovai, jie kuriam laikui sustabdė galimybę naudotis šiais reklaminiais įrankiais ir atsiprašė savo vartotojų, pažadėję, kad reklamos segmentavimo pasiūlymai nuo šiol bus fiziškai peržiūrimi darbuotojų, rašo portalas „Techcrunch“.

„Mes niekada neketinome ir nesitikėjome, kad ši feisbuko funkcija bus naudojama tokiu būdu. Dabar mūsų rūpestis, kaip tai išspręsti“, - savo profilyje rašė „Facebook“ vykdomoji direktorė Sheryl Sandberg.

Feisbukas žada ateityje įtraukti daugiau moderatorių, kurie tikrintų, ar reklamos segmentavimo pasiūlymai atitinka feisbuko taisykles, tarp kurių yra ir įžeidžiančių reklamų draudimas. Taip pat žadama suteikti galimybę patiems vartotojams pranešti apie tokius atvejus, jei juos pastebėtų.

„Mes labai seniai laikomės labai griežtos politikos dėl neapykantos skleidimo feisbuke ir norime tam užkirsti kelią. Mūsų bendruomenė nusipelno, kad į šitą klausimą žiūrėtume labai atsakingai“, - rašė S. Sandberg.

„Aš pati pasibjaurėjau, kai pamačiau tokius žodžius ir nusivyliau, kad mūsų sistemos leido jiems sklisti. Feisbuke nėra vietos neapykantai – kaip žydė, kaip mama, tiesiog kaip žmogus žinau, kokią žalą neapykanta gali padaryti. Tai, kad neapykantą skatinantys terminai buvo siūlomi kaip pasirinkimo galimybė, yra visiškai nepriimtina ir už tai prisiimame kaltę. Mes juos pašalinome, bet matydami, kad tai nebuvo visiškai efektyvu, kuriam laikui išjungėme šią segmentavimo galimybę mūsų reklamos sistemose“, - pasakojo ji.