Socialinis tinklas „Facebook“ ketvirtadienį pranešė svarbią žinią, priversiančią verslą perdėlioti savo strategijas šiame tinkle. „Facebook“ vėl keičia naujienų srauto algoritmą, šįkart suteikdamas ryškią pirmenybę draugų turiniui, o prekės ženklų, taip pat video turinio bus rodoma gerokai mažiau.

„Vienas iš sričių, į kurias fokusuosimės 2018 m. – sieksime, kad visas laikas, kurį praleidžiame „Facebook“, iš tiesų būtų praleidžiamas gerai. Mes sukūrėme „Facebook“ norėdami padėti žmonėms jausti glaudesnį tarpusavio ryšį, paprasčiau bendrauti su tais žmonėmis, kurie mums svarbūs. Todėl draugai ir šeimos nariai turi būti visa ko branduolys. Tyrimai rodo, kad santykių stiprinimas gerina mūsų sveikatą ir stiprina laimės pojūtį“, – įraše savo profilyje skelbia Markas Zuckerbergas.

„Tačiau pastaruoju metu mes gaudavome grįžtamąjį ryšį iš mūsų bendruomenės, kad viešas turinys, tai yra, įrašai iš verslo, prekės ženklų ir žiniasklaidos, užgožia tas asmenines akimirkas, kurios leidžia mums pasijusti artimesniais vieni kitiems“, – tęsia jis.

Toliau jis aiškina aplinkybes, kaip socialinis tinklas pateko į tokią situaciją: pasak jo, tai lėmė per pastaruosius kelerius metus beprotiškai išaugęs prekės ženklų ir video turinys. Todėl, teigia M. Zuckerbergas, jausdami atsakomybę už tai, kaip jaučiasi vartotojai, jie nusprendė keisti kryptį.

„Jau pernai pradėjome dirbti šia kryptimi, bet prireiks kelių mėnesių, kol pritaikysime tai visiems savo produktams. Pirmuosius pokyčius bus galima pamatyti naujienų sraute, kur rasite daugiau naujienų iš savo draugų, šeimos narių ir grupių, kurioms priklausote. Tuo pačiu tai reiškia, kad matysite mažiau žinių iš verslo, prekės ženklų ir žiniasklaidos. O tas viešas turinys, kurį matysite, turės atitikti bendrą standartą – jis turės skatinti prasmingas žmonių diskusijas“, – rašo M. Zuckerbergas.

Tai nereiškia, kad prekės ženklų ar žiniasklaidos turinio „Facebook“ visai neliks, tik tam, kad jis atsirastų naujienų sraute, bus taikomi kiti kriterijai. „Pavyzdžiui, matome, kad yra daug glaudžių bendruomenių, kurioms labai svarbūs tam tikri televizijos šou arba sporto komandos: matome, kad žmonės į su jais susiję turinį įsitraukia kur kas labiau. Taip pat kai kurios aktualios naujienos tampa pagrindu visuomenės diskusijoms. Tai yra puiku, bet pernelyg dažnai video žiūrėjimas, naujienų skaitymas ar puslapio atnaujinimo stebėjimas tampa tiesiog pasyvia patirtimi“, – pokyčių filosofiją aiškina „Facebook“ vadovas.

„Noriu aiškiai pasakyti: darydamas šiuos pokyčius spėju, kad laikas, kurį žmonės praleidžia „Facebook“ ir kai kurie įsitraukimo rodikliai nukris. Tačiau taip pat tikiuosi, kad tas laikas taps vertingesniu. Jei viską padarysime teisingai, tikiu, tai bus į naudą mūsų bendruomenei, o ilguoju laikotarpiu ir verslui“, – pabrėžia M. Zuckerbergas.

Jei žmonės norės nepraleisti tam tikrų prekės ženklų, verslo ar žiniasklaidos turinio, jie irgi turės tokią galimybę – tačiau tuomet prie jiems aktualių puslapių jie turės pažymėti prašantys suteikti jiems prioritetą.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją