Feisbuko generalinis direktorius Markas Zuckerbergas apie tai užsiminė spalio antroje pusėje, kai lankėsi Jungtinių Valstijų Kongrese: „Netrukus paskelbsime svarbią žinią – kuriame iniciatyvą, bendradarbiaudami su visuomenės informavimo priemonėmis, kad užtikrintume aukštos kokybės turinį žiniasklaidoje.“ Penktadienį ši naujovė buvo oficialiai patvirtinta – pradedami bandymai JAV.

„Washington Post“ skelbia, kad maža grupelė žmonių kuruos šį projektą ir prižiūrės, jog skiltyje visad būtų pagrindinės ir svarbiausios istorijos, o visos kitos žinios bus patikėtos algoritmams – jie atrinks tekstus, kurie atitiks vartotojų poreikius. Viešins turinį apie sportą, politiką, technologijas, sveiktą ir kitus aktualius dalykus.

Prie feisbuko „News“ jungiasi didžiosios žiniasklaidos priemonės, tai „Washington Post“, „The Wall Street Journal“, „Business Insider“, „BuzzFeed News“ ir kitos, praneša thenextweb.com.

„Facebook“ pasaulio naujienų partnerystės programos vadovė Campbell Brown dar rugpjūčio mėnesį tviterio paskyroje paskelbė įrašą apie laukiančią naujienų skiltį.


„Dirbame su visuomenės informavimo priemonėmis, kad sukurtume „News“. Siekiame viską padaryti tinkamai. Tikiu, kad feisbuko vartotojams galime sukurti geresnę patirtį skaitant naujienas“, – rašė ji.

Tą patį rugpjūtį „The Wall Street Journal“ rašė, kad feisbukas didiesiems rinkos žaidėjams siūlo virš 3 milijonų, kad prisijungtų ir drauge kurtų „News“ turinį. Kol kas nekalbama, kaip ši naujovė paveiks mažesnius žiniasklaidos kanalus ir ar bus skelbiamos tik publikacijos, kurios gaus kompensaciją iš „Facebook“.