Greta socialinių tinklų „Instagram“ ir „WhatsApp“ pavadinimų atsiras prierašas „from Facebook“ (liet. valdomas feisbuko). Šis prekės ženklų atnaujinimas – siekis suvienyti kompanijos programėles, kurios ilgą laiką klestėjo atskirai, vartotojams siūlydamos skirtingas paslaugas.

Feisbuko atstovė Bertie Thomson el. paštu portalui „The Wall Street Journal“ patvirtino, kad pokyčiai vyksta: „Norime, kad būtų aiškiau, kurie produktai ir paslaugos priklauso feisbukui.“

Naujienų tinklapis „The Information“, pirmiausiai pranešęs apie prekės ženklų pokyčius, rašo, kad nuo šiol „Instagram“ ir „WhatsApp“ įtrauks feisbuką į savo rinkodaros projektus. Šiuo metu taip veikia verslo platforma „Workplace“, vaizdo skambučių prietaisas „Portal“ bei virtualios realybės kanalas „Oculus“.

Tiesa, specialistai šiuos pokyčius pastebėjo dar kovo mėnesį, kai vyko bandymai. Tačiau tuo metu, kaip įprasta testavimo laikotarpiui, buvo įtraukti tik kai kurie vartotojai. Dabar naujuosius pavadinimus gali išvysti kur kas daugiau minėtų programėlių savininkų.

Feisbuko įkūrėjas Markas Zuckerbergas jau anksčiau pranešė apie tai, kad feisbukas atsigręžia į žmonių privatumą. Būtent tai bus siekiama padaryti per pagrindines platformas „Facebook“, „Instagram“, „WhatsApp“.

Kaip rašo adweek.com, apjungti aplikacijas norėta ir dėl to, nes, pasak M. Zuckerbergo, feisbukas nėra pakankamai įvertinamas už „Instagram“ ir „WhatsApp“ augimą.

M. Zuckerbergo sprendimą apjungti programėles prierašu „from Facebook“ ne visi įvertino teigiamai. Sakoma, kad „Instagram“ ir „WhatsApp“ pritraukimas prie feisbuko kaip tik pablogins situaciją, nes pastarasis socialinis tinklas vis susiduria su nemalonumais.

Feisbukas „Instagram“ įsigijo 2012 metų balandį už 1 mlrd dolerių. Savo ruožtu 2014 metų vasarį sandoris dėl „WhatsApp“ įvertintas 19 milijardų dolerių.

Abi programėlės ilgą laiką veikė savarankiškai, bet visi jų kūrėjai per kelerius metus paliko socialinių tinklų milžinę „Facebook“.

M360