Kaip rašo portalas „Dailymail“, ar žmonės iš tiesų žiūri rodomą reklamą būtų sprendžiama iš fone vykstančių pašnekesių ar judėjimo kambaryje fiksavimo: įrašai leistų suprasti, jei žmonės, pavyzdžiui, reklamos metu išjungė televizoriaus garsą arba išėjo į kitą kambarį. Į reklamas įterptas garsas būtų atpažįstamas tik telefonuose esančių sistemų, o žmonės jo negirdėtų – bent taip žadama patento aprašyme.

Patente taip pat pažymima, kad tokia technologija padėtų žmonėms rodyti tik tokią reklamą, kuri jiems yra aktuali – socialinis tinklas „Facebook“ pats visada akcentuoja besivadovaujantis tokiu principu.

Feisbuko viceprezidentas Allenas Lo tikina, kad užregistruotas patentas dar nereiškia, kad socialinis tinklas tikrai ruošiasi naudoti tokią technologiją. „Didžioji dalis mūsų registruojamų patentų niekada taip ir nėra panaudojami mūsų produktuose“, – portalui „New York Times“ komentavo jis, tačiau ekspertų nuomone, tokie patentai parodo kryptį, kuria juda kompanija.

Iki šiol feisbukas griežtai neigė kalbas, kad jie naudoja garso ar vaizdo įrašymo galimybes per mobiliuosius telefonus – tai pabrėžė ir „Facebook“ vadovas Markas Zuckerbergas, liudydamas garsiajame JAV Kongreso posėdyje dėl „Cambridge Analytica“ skandalo.