Socialinis tinklas „Facebook“ toliau ieško būdų, kaip skatinti vartotojus kuo prasmingesniam bendravimui ir atsijoti nevertingą informaciją. Paskutinis jų eksperimentas – ribotam vartotojų skaičiui įdiegtas mygtukas „downvote“, siūlantis paslėpti netinkamus komentarus.

Jei vartotojai prie, jų manymu, netinkamo komentaro, paspaudžia mygtuką „downvote“ – jis paslepiamas nuo kitų socialinio tinklo vartotojų. Feisbuko atstovai portalui „Techcrunch“ aiškino, kad toks mygtukas buvo sukurtas kaip galimybė pranešti apie netinkamą, klaidinantį, nemandagų komentarą. Tačiau iš kitos pusės tai kelia naujus klausimus apie galimai feisbuko vykdomą cenzūrą ir šio socialinio tinklo kaip medijų kompanijos ir naujienų redaktoriaus vaidmenį.

Feisbuko atstovai pabrėžė, kad jie neišbando mygtuko „nepatinka“, apie kurio reikalingumą vis kyla naujų diskusijų: „Mes išbandome techninę galimybę, leidžiančią mums gauti daugiau grįžtamojo ryšio iš mūsų vartotojų, apie tai, kaip jie vertina komentarus prie viešai skelbiamų įrašų. Šią funkciją kol kas išbandome tik su labai mažu skaičiumi vartotojų ir tik Jungtinėse Amerikos Valstijose“.

Paspaudus mygtuką „downvote“, vartotojo prašoma patikslinti, kodėl jis siūlo paslėpti komentarą ir siūloma pasirinkti iš trijų variantų: komentaras yra įžeidžiantis, klaidinantis, arba ne į tą temą. Taip tikimasi atsijoti, kurie komentarai yra susiję su melagingų naujienų skleidimu, o kurie tiesiog gali būti kvestionuojami kaip netinkami viešai erdvei.

Feisbukas iki šiol prie komentarų jau siūlydavo galimybę juos paslėpti, bet ši funkcija buvo padaryta kaip mažai pastebima – tam reikia papildomai užeiti ant šalia komentaro esančio daugtaškio ženkliuko ir tada pasirinkti tokią galimybę. Tuo tarpu naujasis mygtukas labai aiškiai matomas ir, kaip minėta, siūlantis suskirstyti komentarus pagal netinkamumo priežastis.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją