„Facebook“ tinklaraštyje rašoma, kad atlikus apklausą 7 iš 10 žmonių kaip svarbiausią jiems susirašinėjimo programėlės savybę įvardino paprastumą. 62 proc. apklausos respondentų, dažnai naudojančių susirašinėjimo programėlę, teigė, kad ji jiems leidžia pasijusti artimesniems savo draugams.

„Tikime, kad „Messenger 4“ sukurs tą artimumo ir autentiškumo jausmą, kurio jūs norėjote – per dizaino paprastumą ir svarbias programėlės savybes, leidžiančias susifokusuoti į žinučių siuntimą ir ryšį tarp žmonių“, – rašoma tinklaraštyje.

Messenger

Anonsuojama, kad atnaujintas „Messenger“ turės tris skiltis: pokalbių, draugų ir atradimų. Per pastarąją bus galima susisiekti su verslais, žaisti žaidimus, planuoti atostogas, sekti žiniasklaidos naujienas ir pan.

Programėlė taip pat leis labiau personalizuoti pokalbius, pavyzdžiui, keičiant jų aplinkos spalvas, priskiriant vartotojams savo norimus vardus, pažymint juos emocijų ženkliukais ir pan. Taip pat bus galimybė draugų grupėse balsuoti kokiu nors klausimu, pavyzdžiui, kokį filmą žiūrėti, išsidalinti sąskaitą, pasidalinti savo buvimo vieta, mesti iššūkį žaidžiant žaidimus ir tt. Vėliau „Messenger“ turėtų atsirasti ir tamsusis režimas.

Vienu labiausiai pastebimų skirtumų bus pasikeitusi apatinė programėlės juosta: jos viduryje buvusio apvalaus mygtuko, kurį paspaudus pereinama į fotografavimo režimą, neliks, ir vietoj dabartinių penkių galimų funkcijų liks trys.

Kuo tokie pokyčiai naudingi „Facebook“? Portalas „Social Media Today“ svarsto, kad socialinis tinklas taip ieško naujų šios programėlės monetizavimo galimybių, kai išgryninus dizainą liks daugiau erdvės galimoms reklamoms. Feisbukas iki šiol ieško būdu, kaip daugiau uždirbti iš „Messenger“: buvo tikėtasi, kad tai pavyks padaryti per vadinamus chatbotus, tačiau paaiškėjo, kad „Messenger“ vartotojai neigiamai reaguoja, kai reklamos rodomos jų pokalbiuose – jie traktuoja „Messenger“ kaip žymiai asmeniškesnę erdvę nei patį „Facebook“.