Viena didžiausių fasadų projektavimo, gamybos ir montavimo bendrovių Šiaurės Europoje „Staticus“ pasirinko komunikacijos partnerius – pradėjo bendradarbiauti su komunikacijos agentūra „Adverum“.

„Adverum“ projektų vadovė Gintarė Dargienė nuo šiol atliks išorinio „Staticus“ marketingo vadovo funkcijas. Anksčiau G. Dargienė ėjo bendrovės „Hanner“ pardavimų ir marketingo vadovės pareigas.

Gintarė Dargienė
Gintarė Dargienė
© Asmeninio albumo nuotr.

„Sparčiai plėtodami tarptautinį verslą dinamiškoje rinkoje, ieškojome komunikacijos partnerio, kuris atliktų ne tiek vykdytojo, kiek stratego ir vadovo funkcijas. Esame tikri, kad agentūros pasiūlytas darbo modelis bei kūrybiniai ir techniniai resursai leis mums įgyvendinti ilgalaikius ambicingus siekius“, – pranešime žiniasklaidai teigia „Staticus“ generalinė direktorė Aušra Vankevičiūtė.

Išorinis partneris teiks „Staticus“ strateginio konsultavimo paslaugas, bus atsakingas už prekės ženklo vystymą Norvegijos, Švedijos, Jungtinės Karalystės, Austrijos ir kitose rinkose, taip pat bendrovės korporatyvinę, marketingo komunikaciją, skaitmeninius sprendimus, darbdavio įvaizdį.

„Lietuvoje auga nauja vadovų karta, kuri valdys verslą kitokiais, inovatyviais metodais ir nebijos griauti sustabarėjusių standartų ieškodama efektyviausio rezultato. „Staticus“ yra bendrovė, kuri jau dabar pasaulį stebina Lietuvoje kuriamais inžineriniais sprendimais, be to, pasižymi aukštais reikalavimais tiek sau, tiek aplinkai, tiek partneriams“, – sako komunikacijos agentūros „Adverum“ vykdančioji partnerė Ieva Naujalytė, – mums didelė garbė ir atsakomybė padėti šiai įmonei augti.“

Pastatų fasadų elementus projektuojanti, gaminanti ir montuojanti UAB „Staticus“ patenka tarp patikimiausių ir ekonomiškai stabiliausių įmonių Lietuvoje, plėtoja inovatyvius apdovanojimus pelnančius projektus, bendradarbiauja su universitetais, įžymiais pasaulio architektais.

Iš veiklos užsienio rinkose 95 proc. pajamų gaunanti UAB „Staticus Group“ pernai fiksavo dviženklį apyvartos augimą, o pelnas didėjo 47 proc. Praėjusiais metais bendrovė gavo 51,4 mln. Eur pardavimo pajamų, šiais metais, planuojama, jos turėtų siekti apie 67 mln. Eur, t. y. 30,5 proc. daugiau nei 2018 m.

Strateginės komunikacijos agentūra „Adverum“ (UAB „Ad verum“) veiklą plėtoja 15 metų ir dirba su oro linijų bendrove „Wizz Air“, „Vilniaus duona“, „Litgrid“, technologijų kompanija „Dell EMC“, „Lietuvos krematoriumą“ valdančia AB „K2 LT“, įgyvendina „Nike“, „Oro navigacijos“, „Omniva“, „Syngenta“, „TF Bank“ ir kitus komunikacijos projektus. Agentūra atstovauja vienam didžiausių pasaulyje nepriklausomų ryšių su visuomene agentūrų tinklų PRGN (Public Relations Global Network) Baltijos šalyse.

M360