„Pirmą kartą per daugelį konkurso gyvavimo metų agentūra iš Lietuvos parsiveža namo „Grand Prix“ ir geriausios metų agentūros Baltijos šalyse titulą. Didžiuojuosi mūsų žmonėmis, kurie savo darbą daro varomi didžiausiu matytu užsidegimu ir noru jį padaryti geriausiai. Tai įrodymas, ką gali vieninga komanda, vedama bendros vizijos ir ambicijos būti geriausiais“, – pranešime žiniasklaidai cituojama Eglė Stonkė, agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ partnerė ir direktorė.

„Mi:t and Links“ Baltijos šalių komunikacijos apdovanojimai – tai vienas pagrindinių kasmetinių rinkos renginių, vykstantis nuo 2005 m. Konkurso tikslas – suteikti platformą industrijos atstovams pristatyti savo sėkmingiausius praėjusių metų darbus, mokytis iš kitų, semtis įkvėpimo, pagerbti geriausius projektus bei kampanijas. Daugiausiai apdovanojimų tais metais pelniusi agentūra gauna „Grand Prix“ titulą – šiemet tai pirmąkart pavyko agentūrai iš Lietuvos.

„Fabula“ iš apdovanojimų grįžo su septyniais įvertinimais. Pirmasis, daugiausiai apdovanojimų pelnęs projektas – kartu su Lietuvos policija įgyvendinta darbdavio įvaizdžio kampanija „Virtualus detektyvas“. Projektas skirtas skatinti detektyvo profesijos populiarumą ir sulaužyti mitus apie šią profesiją, parodant, kad kiekvienas gali tapti detektyvu. Interaktyvus „Instagram“ žaidimas, kuriame dalyviai turėjo ištirti dingusios merginos bylą, pritraukė 100 000 žaidimo sesijų, pasiekė 733 000 žmonių ir sudomino 4 000 potencialių kandidatų, besidominčių detektyvo karjera. Kampanija pelnė apdovanojimus darbdavio komunikacijos, skaitmeninės komunikacijos ir viešojo sektoriaus komunikacijos kategorijose.

Kita pergales šiųmetiniuose „Mi:t and Links“ apdovanojimuose skynusi kampanija – naujojo Vilniaus oro uosto išvykimo terminalo testavimas. Projektas buvo skirtas užtikrinti sklandžią naujojo terminalo veiklą nuo pat atidarymo dienos. Įgyvendinant unikalią testavimo koncepciją, virš 1000 savanorių dalyvavo realistiškoje oro uosto procedūrų simuliacijoje – nuo bagažo registracijos iki saugumo patikros. Žaidimu paremta registracijos sistema užtikrino aukštą dalyvių įsitraukimą – 1200 reikiamų vietų buvo užpildyta per dvi valandas – o tikslinė komunikacija elektroniniu paštu padėjo išlaikyti savanorių motyvaciją iki pat testavimo dienos. Projektas pelnė apdovanojimus renginio komunikacijos ir skaitmeninės komunikacijos kategorijose.

Dar vienas pripažinimo sulaukęs „Fabulos“ projektas – kartu su VšĮ „Užstato sistemos administratoriumi“ (USAD) įgyvendinta kampanija „Keisk tarą į šlamančius“, kuri užėmė trečią vietą „Storytelling“ (istorijų pasakojimo) kategorijoje. 2023 m. pabaigoje USAD iniciatyva, grąžinant tarą į užstato sistemą, atsirado galimybė paaukoti surinktą sumą „Sengirės fondui“ ir taip prisidėti prie Lietuvos sengirių išsaugojimo. Siekiant paskatinti Lietuvos gyventojus prisidėti prie šios akcijos, „Fabula“ sujungė menininką Žygimantą Kudirką (Mesijus) ir chorą „Ąžuoliukas“. Kampanijai sukurta daina kelias savaites laikėsi „Spotify“ muzikos klausimo platformos topuose, tuo tarpu kampanijos komunikaciją lydintis išskirtinis vaizdo klipas buvo nominuotas M.A.M.A. 2023 apdovanojimuose. Svarbiausia, iki šiol iniciatyvos dėka jau išsaugota per 280 tūkst. kvadratinių metrų senųjų Lietuvos girių.

Pernai „Fabula Rud Pedersen Group“ agentūros darbai iškovojo daugybę pergalių Lietuvos ir tarptautiniuose konkursuose – „SABRE“, „Baltic Best“, „Kyiv International Advertising Festival“, „Mi:t & links Baltic Communication Awards“, taip pat vietiniuose „ADC Lietuva“, „Password“, „PR Impact Awards“ konkursuose. Pastarajame „Fabulai“ pernai buvo suteiktas metų agentūros titulas. Daugiausia apdovanojimų pelnę agentūros projektai: „Nešvaistyk savo balso“ (Europos Parlamento Biuras Lietuvoje), „Tik be pavydo scenų“ („Eurojackpot“), „Keisk tarą į šlamančius“ (USAD), „Stok į policiją“ (Lietuvos policija) bei Kauno tiltų darbdavio įvaizdžio kampanija.

Apdovanojimuose „Mi:t&Links. Baltic Communication Awards 2025“ buvo pastebėta ir daugiau kampanijų iš Lietuvos. Apdovanojimais įvertintos šios:

Ryšiai su vartotojais – 3 vieta, Traukiniautojų diena, LTG Link, Havas Media, Havas Creative, Publicum;

Integruota komunikacija – 2 vieta, 4 proc. gynybai, Bosanova, BPN Intense;

Be biudžeto – 1 vieta, Kalėdaičio kampanija, skirta donorystės skatinimui, Not Perfect Vilnius;

Viešieji ryšiai – 2 vieta, 4 proc. gynybai, Bosanova, BPN Intense;

Rėmimas – 1 vieta, „Kodas sodas“, Bosanova, Gluk media, 2 vieta, nepamirštamos patirtys, Bosanova;

Istorijos pasakojimas – 2 vieta, neeilinis laikas tapti neeiliniu, Idea Prima;

Vizualinė komunikacija – 2 vieta, Kalėdaičio kampanija, skirta donorystės skatinimui, neeilinis laikas tapti neeiliniu;

Vidinė komunikacija – 2 vieta, „Pabuskite! Metas išsimiegoti“, IKEA vidinės komunikacijos kampanija, Bosanova;