M. Norkutė turi daugiau nei 17 metų patirties rinkodaros ir pardavimų vystymo srityje. Pastaruosius devynerius metus ji daugiausiai dirbo užsienyje – Latvijoje, Estijoje, Bulgarijoje ir Ispanijoje, kur buvo atsakinga už bendrovės „Maxima“ rinkodaros strategijos kūrimą ir įgyvendinimą, ėjo rinkodaros ir pardavimų vystymo vadovės pareigas kitose įmonėse.

Praėjusią savaitę rinkodaros vadovės pareigas pradėjusi eiti M. Norkutė sako, neabejojanti, kad šis karjeros žingsnis padės realizuoti turimus įgūdžius.

„Daug metų dirbau užsienyje, todėl džiaugiuosi, kad prisijungdama prie „Azeta“ komandos turiu galimybę ir toliau dirbti tarptautinėje rinkoje. Baltijos šalyse veikiančioje įmonėje dirba daug savo srities profesionalų, su kuriais, tikiu, galėsime pasiekti puikių rezultatų. Bendrovės veikla skirtingose rinkose padės ne tik pritaikyti turimas žinias ir įgūdžius, bet ir toliau juos gerinti bei įgyti naujos patirties“, – apie naują karjeros etapą pranešime žiniasklaidai pasakoja „Azeta“ rinkodaros ir pardavimų vystymo vadovė.

M. Norkutė bus atsakinga už „Azeta“ rinkodaros strategijos Lietuvos, Latvijos ir Estijos rinkoms kūrimą bei įgyvendinimą, rinkodaros ir pardavimų skyrių visose Baltijos šalyse veiklos organizavimą.

Pasak rinkodaros ir pardavimų vystymo specialistės, „Azeta“ vertybės – greitis priimant sprendimus, siekis būti rinkos lyderiu ir drąsa eksperimentuoti – yra naudingos būsimiems sėkmingiems projektams, nes tai sukuria sąlygas siekti geriausių rezultatų.

„Eurovaistinė internete“ valdančios įmonės „Azeta“ direktorė Justė Levčenkaitė sako, kad M. Norkutės prisijungimas buvo svarbus žingsnis siekiant ir toliau sėkmingai vystyti įmonės veiklą Baltijos šalyse.

„Siekiame, kad kiekvieną užduotį mūsų įmonėje atliktų tos srities profesionalai, todėl džiaugiamės, kad Margarita prisidėjo prie mūsų komandos. Ji turi didelę tarptautinę patirtį, kuri bus ypač naudinga vystant „Azeta“ veiklą Baltijos šalyje ir imantis naujų projektų“, – sako J. Levčenkaitė.

„Euroapotheca“ įmonių grupei priklausanti bendrovė „Azeta“ vysto ir valdo e. prekybą Baltijos ir Šiaurės regionuose. Bendrovė Lietuvoje valdo elektroninę parduotuvę „Eurovaistinė internete“, Latvijoje – „Azeta.lv“, Estijoje startuoja „Azeta.ee“.