Kampanijos startu tapo reklaminis klipas, kuriame, pasitelkus įvairias gyvenimiškas situacijas, parodoma elektroninės vaistinės profesionalų – vaistininkų bei odos priežiūros specialistų ir jų asmeninių konsultacijų reikšmė žmonių kasdienybėje. O svarbiausia tai, kad asmeninį specialistą, galintį padėti išspręsti įvairias situacijas, kiekvienas gali visada turėti šalia – tiesiog savo kišenėje.

„Šių dienų kontekste tapo ypatingai aktualu reikiamą specialistą pasiekti lengvai ir greitai. Mūsų vaistininkų ir grožio specialistų konsultacijos, kurias kiekvienas gali gauti nemokamai internetu – tai ne bendro pobūdžio informacija plačiajai auditorijai, o privati konsultacija ir asmeninis rūpestis klientu per nuotolį. Būtent šie paslaugos privalumai ir atsispindi įvaizdinėje kampanijoje“, – akcentuoja Justė Levčenkaitė, „Eurovaistinė internete“ valdančios įmonės „Azeta“ vadovė.

Anot internetinės vaistinės vadovės, asmeninė specialisto konsultacija užtikrina visišką anonimiškumą, todėl klientai gali jaustis ramūs kalbėdamiesi su specialistu apie bet ką: vaistus ir jų vartojimą, kaip išsirinkti maisto papildus ir juos derinti, odos problemas ir priežiūrą bei kitomis su sveikata susijusiomis temomis.

„Supratome, kad ši paslauga ypatingai svarbi, kadangi įsigijus ar norint įsigyti nereceptinių vaistų, kosmetikos, maisto papildų, medicinos ar kitų priemonių internetu, norisi kartu individualiai gauti ir patarimų iš profesionalų. Šiandien užtenka iš kišenės išsitraukti telefoną, kad asmeninę specialisto konsultaciją galėtum gauti per nuotolį – nekeliant kojos iš namų, nelaukiant eilėse ir taip sutaupant laiko. Tikimės, kad naujoji kampanija primins apie šią galimybę ir padrąsins kreiptis į specialistus bet kokiais klausimais. Juk pokalbis su profesionalu laiku gali padėti išvengti rimtesnės problemos ir nukreipti tinkama linkme“, – sako J. Levčenkaitė.

Elektroninės vaistinės Klientų patirties komandos vadovė Indrė Vilkelė teigia, jog geriausias šios nemokamos paslaugos įvertinimas – pozityvus grįžtamasis ryšys: „Pasitaiko, kad vaistininkės ir odos priežiūros specialistės sulaukia skambučių iš klientų, sugrįžtančių tiesiog nuoširdžiai padėkoti už pagalbą ir patarimus, o tai yra didžiausia motyvacija tobulėti. Galime drąsiai teigti, kad mūsų klientai vertina šią galimybę ir tikimės, kad naudosis ja dar ne kartą.“

J. Levčenkaitė priduria, kad įvaizdinėje kampanijoje atsispindi ir vienas svarbiausių internetinės vaistinės strateginių tikslų – nuolat palaikyti tikrą ryšį su klientais ir sulaukti jų grįžtančių: „Juk kasdien į žmonių rūpimus klausimus atsako ne robotai konsultantai, o gyvi, patyrę savo srities profesionalai. Tikime, kad tai išties kuria pridėtinę vertę mūsų klientams ir skatina juos sugrįžti, o kartu ir sustiprina mūsų, kaip elektroninės vaistinės, įvaizdį. Šią konsultacijų paslaugą vertiname kaip mūsų prekės ženklo stiprybę, apie kurią norisi kalbėti garsiai ir kurti reklaminius pasakojimus.“

Naujosios „Eurovaistinė internete“ kampanijos idėją sukūrė ir įgyvendino reklamos agentūra „Clinic 212“.